پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۰۵۲
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۲
نمایندگان کنگره آمریکا ارائه جزئیات بیشتر را درباره مذاکرات مخفیانه دولت این کشور با عربستان درباره اعطای فن آوری های هسته ای به ریاض خواستار شدند.

شعارسال: سناتور‌های آمریکایی خواستار اطلاع از جزئیات مذاکرات مخفیانه با عربستان درباره اعطای فناوری‌های هسته‌ای شده اند.

نمایندگان کنگره آمریکا ارائه جزئیات بیشتر را درباره مذاکرات مخفیانه دولت این کشور با عربستان درباره اعطای فن آوری های هسته ای به ریاض خواستار شدند.

به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی، گروهی از نمایندگان مجلس آمریکا از دولت این کشور درخواست کردند جزئیات مذاکراتی را که با عربستان برای دستیابی به یک توافق هسته ای مخفی انجام داده است در اختیار نمایندگان مجلس قرار دهد.

بر اساس این گزارش، سناتور دموکرات باب منندز و مارکو روبیو سناتور جمهوریخواه آمریکا در نامه ای که برای وزیر انرژی کابینه ترامپ ارسال کرده اند نگرانی خود را درباره احتمال اقدام عربستان سعودی به توسعه سلاح های اتمی اعلام کرده اند.

این دو نماینده سنای آمریکا در نامه خود تاکید کرده اند ریاض در بسیاری از اقدامات پرمخاطره نقش دارد که از نظر نمایندگان کنگره آمریکا این اقدامات ریاض به مثابه زنگ خطر هستند.

در نامه دو نماینده سنای آمریکا همچنین اعلام شده است که کنگره این کشور در حال بررسی و ارزیابی مجدد روابط آمریکا با عربستان سعودی است و واشنگتن نباید فناوری های هسته ای و اطلاعات این حوزه را در شرایط کنونی در اختیار ریاض قرار بدهد.

نمایندگان دو حزب دموکرات و جمهوریخواه آمریکا نگرانی خود را درباره جنگ عربستان در یمن اعلام کرده اند که در جریان آن از مارس سال دو هزار و پانزده بیش از پانزده هزار یمنی را به کام مرگ فرستاده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری صدا  سیما ، تاریخ انتشار: 14فروردین 1398 ، کدخبر:2391945 ،www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین