پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۱۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
مسئولان مجموعه ورزشگاه آزادی در ابتدای سال نو تصمیم گرفتند امکانات ورزشی را از ورزشکاران بگیرند!
شعارسال: این روزها اتفاقات عجیب و غریبی در ورزش کشور می‌افتد. مجموعه ورزشگاه آزادی ۴۵ سال پیش طبق تمام ضوابط و معیارهای بین‌المللی برای بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ به میزبانی تهران برگزار شد و در تمامی این سال‌ها این ورزشگاه با تمام امکاناتی که دارد در اختیار ملی‌پوشان رشته‌های مختلف بوده است.

اما از ابتدای سال ۹۸ اتفاقات مختلفی رخ داد، تیم ملی شنای کشورمان که در تعطیلات نوروزی تمرین داشتند، به یک باره بلافاصله پس از پایان تعطیلات و زمانی که شناگران می‌‌خواستند در استخر مجموعه ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پیگیری کنند به یک‌باره با تابلوی ورود ممنوع روبه‌رو شدند. در این تابلو اعلام شده بود به دلیل تعمیرات شناگران نمی‌توانند تمرینات خود را ادامه دهند، البته موضوع به همین‌جا ختم نشد و در ادامه مشخص شد که مسئولان مجموعه ورزشگاه آزادی تصمیم گرفتند استخر این مجموعه را از فدراسیون شنا بگیرند و به فدراسیون غریق نجات بدهند. آنها مدعی بودند که فدراسیون شنا به دلیل بالا بودن هزینه نگهداری استخر قهرمانی در مکاتبش با شرکت توسعه و تجهیز تصمیم به واگذاری این استخر داشته‌اند، البته این ادعا به سرعت از سوی مسئولان فدراسیون شنا رد شد و در ادامه هم فدراسیون غریق نجات اعلام کرد هیچ‌ درخواستی برای گرفتن استخر آزادی نداشته است.

پس از این اتفاق رئیس فدراسیون شنا بلافاصله با مسئولان وزارت ورزش و جوانان جلسه‌ برگزار کرد و حتی کار به جایی رسید که از سوی مسئولان فدراسیون شنا این موضوع مطرح شد اگر این روند ادامه پیدا کند آنها به صورت دسته‌ جمعی استعفا می‌دهند. به هر روی پرونده این ماجرا همچنان باز است و فعلاً در مورد آن هنوز تصمیم‌گیری نشده است.

علاوه بر شناگرانی که درِ استخر آزادی روی آنها بسته شد، در سایر ورزش‌ها هم ورزشکاران دل‌ خوشی از مسئولان مجموعه ورزشگاه آزادی ندارند. سجاد گنج‌زاده قهرمان نام‌آور کاراته ایران چند روز پیش در یک مصاحبه اعلام کرد زمانی که قصد داشته از پیست دوومیدانی ورزشگاه آزادی استفاده کند با او برخورد نامناسبی داشتند و در نهایت او را از پیست بیرون کردند.

چند روز پیش هم محمد بنا در مورد وضعیت فرنگی‌کاران گلایه‌ کرد، بنا در صحبت‌هایش عنوان کرده بود که مسئولان ورزشگاه آزادی اجازه نمی‌دهند کشتی‌گیران فرنگی از امکانات این مجموعه استفاده کنند و در آن بدوند.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم کشتی آزاد هم با انتقاد از وضعیت موجود و نارضایتی که داشت عنوان کرد: هیچ‌ کدام از کشتی‌گیران آزادکار اجازه ندارند در پیست دوومیدانی ورزشگاه آزادی بدوند و ما از تمامی این امکانات محروم هستیم.

حالا سؤال اصلی اینجاست اگر امکانات ورزشگاه آزادی در اختیار ورزشکاران قرار نگیرد، دقیقاً چه کسانی باید از آنها استفاده کنند؟! جای تأسف دارد که هر کدام از ورزشکاران ایران در رشته‌های مختلف با چنین شرایط مشابه‌ای روبه‌رو می‌شوند و حداقل امسال که سال منتهی به المپیک و کسب سهمیه المپیک توکیو است، کمترین انتظار این است که ورزشکاران ما در شرایط قابل قبول و از امکانات کاملی که در ایران هست، استفاده کنند، اما می‌بینیم که حتی حداقل‌ها هم از ورزشکاران دریغ می‌کنند و در چنین شرایطی هم امیدوار به کسب سهمیه المپیک و نتایج قابل قبول کار سختی خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 20 فروردین 1398 ، کدخبر: 371833 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
0
0
کم کم برای هوایی هم که میکشیم باید پول پرداحت کنیم استفاده از امکانات ورزشی که جای خودش داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین