پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۸۳۸
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
مجمع عالی خلق کره در اولین نشست خود بعد از انتخابات در اقدامی کم سابقه رئیس کابینه این کشور موسوم به رئیس پرزیدیوم را تغییر داد.
شعارسال:به نقل از یورو نیوز، در یکی از کم سابقه ترین تغییرات در راس قدرت کره شمالی طی سالهای اخیر، مجمع عالی خلق کره شمالی در اولین نشست خود بعد از انتخابات، رئیس جمهور یا رئیس پرزیدیوم این کشور را تغییر داد.

براساس این گزارش، همچنین «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی مجددا به عنوان رئیس کمیسیون امور دولتی حزب کارگران کره انتخاب شد و همچنین یک لقب جدید نیز از طرف مجمع قانونگذاری این کشور دریافت کرد. لقب جدید کیم جونگ اون «نماینده عالی همه مردم کره‌ای» است که از طریق یک فرمان ویژه در ماه فوریه گذشته به وی اعطا شده بود اما تا روز جمعه آشکار نشده بود.

رسانه های کره از روز جمعه از این عنوان برای کیم جونگ اون نیز استفاده کرده اند.

براساس گزارش آسوشیتدپرس، در یک تغییر محسوس، «چو ریونگ هائه» به عنوان رئیس جمهور و رئیس پرزیدیوم کره شمالی انتخاب شد و جایگزین «کیم یونگ نام» شد.

براساس گزارشها، نمایندگان مجمع عالی خلق همچنین درباره بودجه سال 2018 بحث و گفتگو کردند و بودجه سال 2019 را نیز مورد تصویب قرار دادند.




شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار22فروردین 98، کدخبر: 13980123000636، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین