پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۰۳۷
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بنا بر اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه، کلاس‌های آموزشی دانشکده پرستاری و فوریت‌های پزشکی پلدختر از روز دوشنبه دوم اردیبهشت ماه دایر خواهد بود.مالمیر با اشاره به تخریب صد درصدی دانشکده پرستاری شهرستان پلدختر گفت: دانشجویان خوابگاهی پلدختر در بخشی از فضای اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) پلدختر اسکان داده می‌شوند
شعار سال :مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بنا بر اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه، کلاس‌های آموزشی دانشکده پرستاری و فوریت‌های پزشکی پلدختر از روز دوشنبه دوم اردیبهشت ماه دایر خواهد بود.

محمد شریف مالمیر با بیان این خبر افزود: این تصمیم که از سوی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان اتخاذ شده است با هدف آماده شدن شرایط لازم برای اسکان دانشجویان صورت گرفته است و دانشجویان از دوشنبه هفته آینده می‌توانند در کلاس‌ها حاضر شوند.

وی اظهار کرد: با تفاهمنامه‌ای که دانشگاه علوم پزشکی لرستان با دانشگاه پیام نور پلدختر منعقد کرده است، کلاس‌های آموزشی دانشکده پرستاری در بخشی از فضای آموزشی دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد.

مالمیر با اشاره به تخریب صد درصدی دانشکده پرستاری شهرستان پلدختر گفت: دانشجویان خوابگاهی پلدختر  در بخشی از فضای اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) پلدختر اسکان داده می‌شوند. خوابگاه تخریب شده پلدختر ۹۳ دانشجو را در خود جای می‌داد.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه در حال تجهیز خوابگاه و خرید وسایل  و امکانات لازم خوابگاهی برای دانشجویان هستیم، اظهار کرد: تا پایان هفته و با تجهیز کامل خوابگاه، دانشجویان می‌توانند در محل جدید اسکان داده شوند. ضمن اینکه مسؤولان دانشکده پیگیر اجاره ساختمانی برای آن دسته از دانشجویان پسر هستند که خانه‌های اجاره‌ای آنها در اثر سیلاب آسیب دیده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری مفدا،تاریخ انتشار:24 فروردین 1398،کدخبر:96176،www.mefda.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین