پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه همچنان عده ای به جای تربیت صحیح دانشجویان در دانشگاه ها، با انجام سمپاشی افکار و مسائل غربی را ترویج می دهند، بر ضرورت دقت بیشتر در گزینش استادان دانشگاه ها تاکید کرد.

شعار سال: آیت الله محسن مجتهدشبستری روز چهارشنبه در جمع استادان شرکت کننده در کارگاه آموزشی پیوست نگاری فرهنگی در تبریز به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص مسائل فرهنگی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری گهگاهی در زمینه مسائل فرهنگی هشدار می دهند و مسائلی را در خصوص فرهنگ مطرح می نمایند ولی متاسفانه بعد از مدتی به فراموشی سپرده می شود.

آیت الله مجتهدشبستری اظهارکرد: بعداز پیروزی انقلاب اسلامی تا حدودی به مسائل فرهنگی توجه شده ولی نه به طور کامل، در حالی که قانون اساسی بیشتر به مسائل فرهنگی تکیه کرده است.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه دشمن قصد دارد از لحاظ فرهنگی به کشور نفوذ کند، اظهارکرد: استکبار جهانی با استفاده از شبکه های اجتماعی و ماهواره قصد تخریب و از بین بردن آموزه های دینی جوانان را دارد و می خواهد ماجرای اندلس را در ایران تکرار کند.

وی نقش استادان بسیجی را در این زمینه مهم دانست و گفت: استادان بسیجی باید فعال باشند و نقش مهمی را ایفا نمایند.

کارگاه آموزشی استادان بسیجی از پنجم تا هفتم آبان در محل دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز برگزار می شود.

با اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري ايرنا، تاریخ انتشار چهار شنبه 6 آبان 1394، كد مطلب: :81815436 (4952613): www.irna.ir



اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین