پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۱۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به محدودیت منابع در ورزش کشور در سال جاری به تدبیر و همکاری برای عبور از شرایط سخت اقتصادی و مدیریت منابع تاکید کرد.

شعارسال: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به محدودیت منابع در ورزش کشور در سال جاری به تدبیر و همکاری برای عبور از شرایط سخت اقتصادی و مدیریت منابع تاکید کرد.

 به نقل از وزارت ورزش و جوانان ، محمدرضا داورزنی در اولین نشست روسای فدراسیون‌ها در سال ۹۸ که با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد ، با تبریک اعیاد شعبانیه بارش‌های رحمت الهی در ابتدای سال که منجر به وقوع سیل در ۲۶ استان کشور شد ، افزود: بارندگی‌های اخیر تا حدی زیاد بوده که حتی در سیستان و بلوچستان نسبت به سال قبل چهار تا پنج برابر افزایش داشته و در مجموع کمبودها در کل کشور جبران شده است.

داورزنی ادامه داد : آنچه مسلم است این سیل‌ها متاسفانه ویرانی‌هایی به بار آورد که بر اساس گزارش‌ها میزان برکات نزولات آسمانی از میزان خسارت‌های وارده بیشتر بوده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در بخش دیگری از سخنانش کمبود منابع مالی و محدودیت‌ها را در سال جاری با توجه به شرایط سخت اقتصادی مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: متاسفانه بدلیل مشکلاتی که دشمنان کشور به ما تحمیل کردند با محدودیت‌های مواجه هستیم بطوری که ۳۰ درصد از کمک‌های وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون‌ها کاهش خواهد یافت.

داورزنی تدبیر و همکاری به منظور مدیریت منابع را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: قطعاً جامعه ورزش می‌تواند این بحران را همچون بحران‌هایی که در چهل سال گذشته به کشور تحمیل شده سپری کند و قطعاً با سربلندی از موانع اقتصادی با مدیریت بهتر منابع و تدبیر در اعزام‌ها و اردوها گذر خواهیم کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با تدبیر در بهره گیری از منابع ، حداکثر بهره برداری برای ورزش ایران بدست آید.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار : 28فروردین 98، کد خبر:98012812626 www.isna.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
0
0
فدراسیون ها برای بقای خودشون باید بجنکن دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین