پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۶۸۵
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به مدیرکل استان سیستان و بلوچستان برای همراهی و در اختیار قرار دادن امکان ورزشی جهت امداد و نیاز ستاد بحران کشور دستور داد.

شعار سال:وزیر ورزش و جوانان به مدیرکل استان سیستان و بلوچستان برای همراهی و در اختیار قرار دادن امکان ورزشی جهت امداد و نیاز ستاد بحران کشور دستور داد.

 به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پی سیل سیستان و بلوچستان، مسعود سلطانی‌فر به معاونین وزارتخانه و مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و سازمان‌های تابعه دستور داد تمامی امکانات و امکان ورزشی جهت امداد و مطابق درخواست در اختیار ستاد بحران کشور قرار گیرد و نیازهای اولیه آن‌ها تامین شود.

همچنین در پی شرایط جوی و بارندگی شدید و همچنین جاری شدن سیلاب در شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان در راستای تاکیدات سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان تمام روسای ادارات ورزش و جوانان بهمراه هیات‌های ورزشی استان و سمن‌ها را در حالت آماده باش برای اجرای تمامی اقدامات پیش بینی شده جهت مقابله با خطرات آبگرفتگی و سیل به ویژه در جنوب استان قرار دادند.

مجموعه‌ها و سالن‌های شهرستان‌های چابهار، قصرقند، فنوج، سراوان، مهرستان، سیب سوران، نیکشهر، کنارک، ایرانشهر و خاش جهت اسکان و ارائه خدمت به همشهریان در خدمت ستاد بحران قرار گرفته است.

ورزشکاران و جوانان عضو سازمان‌های مردم نهاد در قالب یگان‌های امداد با محوریت ستاد بحران سیستان و بلوچستان جهت کمک رسانی به همشهریان و مهمانان آماده باش هستند.

تاکنون ورزشکاران، هیات‌های ورزشی و سمن‌های جوانان استان سیستان و بلوچستان مرحله اول کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به مردم سیل زده شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان ارسال کردند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:24دی1398،کد خبر: 950620،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین