پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۶۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خسارت سیل به ۲۰۰ سالن ورزشی گفت: کار بازسازی تأسیسات و اماکن ورزشی انجام می‌شود و هرچقدر هم اعتبار نیاز داشته باشد امسال تأمین می‌کنیم.

شعارسال: وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خسارت سیل به ۲۰۰ سالن ورزشی گفت: کار بازسازی تأسیسات و اماکن ورزشی انجام می‌شود و هرچقدر هم اعتبار نیاز داشته باشد امسال تأمین می‌کنیم.

 مسعود سلطانی فر ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده پل‌دختر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز باهدف بازدید از مناطق سیل‌زده وتاسیساتی که در بخش ورزش در این مناطق آسیب دیدند حضور داشتیم.

وی افزود: در معمولان سالن فوتبال را دیدم و در پل‌دختر در مجموعه ورزشی هستیم که اینجا به‌عنوان یک مجتمع مورداستفاده جوانان و نوجوانان قرار می‌گرفت در سیل آسیب زیادی دیده و استخری که تازه افتتاح کردیم متأسفانه هم تأسیسات و هم در بخش‌های مختلف آسیب‌دیده است.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: همکاران ما از اولین روزهای سیل هم حضور گسترده داشتند و هم سازمان‌های مردم‌نهاد از سراسر کشور آمدند و کمک‌های خوبی را اینجا ارسال کردند.

وی بیان کرد: در سیلاب هزار و 100 مکان ورزشی مورداستفاده قرار می‌گرفت و در اختیار ستاد مدیریت بحران استان‌ها بود تا مراحل آخر بیش از 700 سالن وارد عملیات و بهره‌برداری شد.

سلطانی فر تصریح کرد: همه فدراسیون‌ها تلاش کردند و بیش از 50 محموله کمک‌های مختلف ارسال شد، 300 مراسم گل‌ریزان داشتیم که 50 فدراسیون و 31 اداره کل درگیر بودند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردمی که در مناطق مختلف سیل‌زده در سالن‌های ما اسکان دارند همه رضایت دارند به خاطر اینکه در سالن‌ها سرویس بهداشتی و امکانات سرمایش گرمایش داریم و امنیت خوبی برقرار است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در شهر معمولان طی بازدیدی که داشتیم مردمی که در سالن ورزشی اسکان داشتند توقع این بود تا روزی که اسکانشان مجدداً احداث و تأمین می‌شود آنجا حضورداشته باشند که دستور دادیم همه سالن‌ها و همه‌کسانی که در آنجا اسکان دارند تا زمانی که خودشان اراده‌شان بر این قرار نگرفت که تخلیه کنند و شرایط اسکانشان در مکان اولیه فراهم نشده هیچ‌کس تخلیه نکند و تا زمانی که نیاز باشد آنجا بمانند و از سالن‌های ما استفاده کنند.

وی اظهار داشت: حدود 200 سالن ورزشی ما در این سیل خسارت‌های مختلفی دیده که امیدواریم بعد از بحث‌های مردمی در راستای بازسازی این اماکن اقدامات لازم را داشته باشیم.

سلطانی فر افزود: پاک‌سازی اولیه رو به اتمام است و هم‌زمان بررسی خساراتی که به تأسیساتشان واردشده است در دستور کار قرار دهند و بلافاصله کار بازسازی تأسیسات و اماکن را انجام دهند و هرچقدر هم اعتبار نیاز داشته باشد امسال تأمین می‌کنیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار : 12اردیبهشت 98، کد خبر:2002818 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
امیدوارم این حرفهابقول و عمل تبدیل بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین