پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۰۲۸۱۶
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۰
بر اساس آمار اعلام شده از سوی بیمه مرکزی ،شکایت از شرکت‌های بیمه در سال ۹۷ کاهش یافته اما صنعت بیمه در پاسخگویی به شکایات کند تر از سال ۹۶ عمل کرده است.از سوی دیگر متوسط زمان پاسخگویی صنعت بیمه در سال گذشته ۳۲روز بوده و سال قبل از آن ۲۴ روز، به نظر می‌آید که صنعت بیمه در سال ۹۷ در پاسخگویی به شکایات میانگین ۸ روز کندتر از سال قبل عمل کرده است.

شعار سال: بر پایه این گزارش، بیمه مرکزی در سال گذشته ۳ هزار و ۷۶۰ مورد شکایت از شرکت‌های بیمه‌ای دریافت کرده است.تعداد شکایات واصله در سال ۹۶، ۴ هزار و ۶۶۸ مورد بوده است.

از سوی دیگر متوسط زمان پاسخگویی صنعت بیمه در سال گذشته ۳۲روز بوده و سال قبل از آن ۲۴ روز، به نظر می‌آید که صنعت بیمه در سال ۹۷ در پاسخگویی به شکایات میانگین ۸ روز کندتر از سال قبل عمل کرده است.

بر اساس این گزارش شرکت‌های بیمه رازی ، امید و حکمت صبا با تعداد روزهای ۱۳۷، ۱۲۸ و ۱۰۶ روز بیشترش تاخیر در پاسخگویی به شکایات را داشته‌اند.

از سوی دیگر کمترین زمان متوسط پاسخگویی هم مربوط به شرکت‌های بیمه‌ای ایران معین، تجارت نو و صندوق تامین خسارت‌های بدنی با تعداد روزهای ۳ و ۴ روز بوده است.

02

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اقتصادی آنلاین تاریخ انتشار 31فروردین 98، کد خبر: 347993، www.eghtesadonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین