شعارسال: با توجه به قیمت ۲۲ میلیون تومانی خودروی سواری پراید در سال ۹۶، هزینه ۵۷/۵ میلیارد تومانی تبلیغات سایپا در آن سال معادل قیمت فروش ۲۶۱۵ دستگاه پراید است.
بر این اساس از آنجا که هزینه برای تبلیغات تنها یکی از هزینههای بیشمار خودروسازان است، میتوان گفت یکی از دلایل افزایش چشمگیر هزینه تولید خودروسازان همین ریختوپاشهایی است که خودروسازان با ترفندهای مختلف آن را از جیب مشتریان برمیدارند.
سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نود اقتصادی، تاریخ انتشار: 4اردیبهشت1398 ، کدخبر: 2118590: www.90eghtesadi.ir