پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۵۰۰
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۵
بررسی ها نشان می‌دهند در سال مالی 1396 شرکت سایپا بیش از 57/5 میلیارد تومان برای تبلیغات هزینه کرده است.

شعارسال: با توجه به قیمت ۲۲ میلیون تومانی خودروی سواری پراید در سال ۹۶، هزینه ۵۷/۵ میلیارد تومانی تبلیغات سایپا در آن سال معادل قیمت فروش ۲۶۱۵ دستگاه پراید است.

بر این اساس از آنجا که هزینه برای تبلیغات تنها یکی از هزینه‌های بی‌شمار خودروسازان است، می‌توان گفت یکی از دلایل افزایش چشمگیر هزینه تولید خودروسازان همین ریخت‌وپاش‌هایی است که خودروسازان با ترفندهای مختلف آن را از جیب مشتریان برمی‌دارند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نود اقتصادی، تاریخ انتشار: 4اردیبهشت1398 ، کدخبر: 2118590: www.90eghtesadi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین