پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۸۳۲
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۶
مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: ۸۷ مدرسه به طور کامل تخریب شده است و بیش از ۵۰۰ مدرسه نیاز به تعمیرات و ۱۳۹ مدرسه نیاز به تهیه تجهیزات دارند.

شعارسال: زینی وند مقدم، مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان، ازکمک‌های اعضای کمسیون آموزش مجلس و خیرین برای احداث و تعمیر مدارس در آینده پیش رو خبر داد و گفت: ۸۷ مدرسه به طور کامل تخریب شده است و بیش از ۵۰۰ مدرسه نیاز به تعمیرات و ۱۳۹ مدرسه نیاز به تهیه تجهیزات دارند.

زینی وند افزود: علاوه بر مدارس، منازل بیش از ۷۰۰ نفر از فرهنگیان در مناطق سیل زده آسیب دیده که نیاز به بازسازی دارند.

تاکنون آموزش و پرورش در حادثه سیل اخیر اقداماتی از جمله اسکان مردم سیل زده در مدارس و اسکان نیرو‌های امدادی اعزام شده سراسر کشور انجام داده و تهیه ۱۰۰ کانکس و بیش از پنج هزار میز و نیکمت، تهیه کتاب و اقلام درسی، جذب ۵ میلیارد تومان برای سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس، یک میلیارد تومان کمک به مدارس و سازماندهی مدارس سیل زده و ایجاد مراکز روانشناسی برای دانش آموزان و اولیا و ایجاد برنامه‌های مفرح از برنامه‌های آموزش و پرورش بوده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 6اردیبهشت1398 ، کدخبر: 6911654: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین