پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۷۶۷
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در خصوص پخش خبری در فضای مجازی مبنی بر وضعیت نامناسب دبستان سعادت سیردر منطقه هومیان کوهدشت توضیحاتی ارائه داد.

شعارسال: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در خصوص پخش خبری در فضای مجازی مبنی بر وضعیت نامناسب دبستان سعادت سیردر منطقه هومیان کوهدشت توضیحاتی ارائه داد.

رضا زینی‌وند مقدم، اظهار کرد: اهالی سیردر در منطقه هومیان کوهدشت شمالی از عشایر کوچ رو استان هستند که در اردیبهشت‌ماه به ییلاق کوچ کرده و در اواخر مهرماه نیز در منطقه سیردر سکنی می‌گزینند.

وی ادامه داد: برای تحصیل ۳۵ دانش‌آموز این منطقه که پایه ابتدایی و پیش‌دبستانی هستند ۲ کانکس و ۲ معلم در نظر گرفته شده است.

زینی‌وند مقدم با بیان اینکه آموزش و پرورش لرستان از پیگیری‌های همیشگی اصحاب رسانه در خصوص مسائل تعلیم و تربیت به ویژه در مناطق کم برخوردار تقدیر می‌کند، اضافه کرد: از لحاظ تجهیزات میز، نیمکت و حضور ۲ معلم برای تحصیل فرزندان عشایر اقدامات لازم از ابتدای مهرماه انجام شده است.

این مسئول یادآور شد: در خصوص ۲ کانکس این منطقه نیز تیمی از اداره تدارکات آموزش و پرورش لرستان به منطقه اعزام تا در صورت ناایمن بودن فضای کانکس، نسبت به تعویض و جایگزین کردن آن با هماهنگی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان اقدامات لازم انجام شود.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:29 مهر 1398،کدخبر:98072921272 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین