پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۸۳۷
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲
محمود ثمینی شامگاه سه شنبه در شورای آموزش و پرورش لرستان در سخنانی با اشاره به همکاری و همت خیرین در بحث بازسازی و تعمیر مدارس سیل زده استان، اظهار داشت: خیرین در این رابطه گام های بسیار خوب و ارزشمندی را برداشته اند که قابل تقدیر است.

شعارسال:  معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بر ضرورت ایجاد تحول جدید در مدارس این استان با همکاری همه دستگاه‌ها طی سال تحصیلی پیش رو تاکید کرد.

محمود ثمینی شامگاه سه شنبه در شورای آموزش و پرورش لرستان در سخنانی با اشاره به همکاری و همت خیرین در بحث بازسازی و تعمیر مدارس سیل زده استان، اظهار داشت: خیرین در این رابطه گام های بسیار خوب و ارزشمندی را برداشته اند که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به زحمات و اقدامات معلمین در جامعه، عنوان کرد: در این راستا مدرسه محل انسان سازی است و تقویت انسان ها توسط معلم انجام می گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه اولین معلم خدای متعال است که به پیامبران خود علم را آموخت، تصریح کرد: اگر امام(ره) معلمی را شغل انبیا می دانستند، یک تعارف نبوده است، اگر مقام معظم رهبری به این امر اهتمام دارند بدون تکلف و تعارف مطالب را بیان می کنند.

ثمینی با تاکید بر اینکه هر کدام از دستگاههای عضو شورای آموزش و پرورش هر اقدام و کمکی که برای راه اندازی و تجهیز مدارس و همچنین ایجاد محیطی مفرح برای دانش آموزان انجام می دهند به طور حتم کار نیکویی انجام می دهند گفت: اقدامات لازم باید برای راه اندازی مدارس به خصوص در مناطق سیل زده استان از سوی دستگاههای مختلف انجام شود.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان در ابتدای مهر ماه امسال به طور حتم باید با یک تحول جدید در مدارس مواجه شوند و نباید ذهنیت آنها این باشد که هنوز مدارس آنها به حالت سیل گرفتگی گذشته است، افزود: در این راستا در فرصت باقی مانده دستگاههای مسئول استان به آموزش و پرورش کمک کنند.

مدارس در اختیار دستگاه‌ها به آموزش و پرورش برگردانده شوند

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر ایجاد فضای مفرح در مدارس و دانشگاهها، خط کشی معابر، آسفالت ورودی مدارس و ... در استان، بیان داشت: همچنین روان سازی ترافیک از سوی نیروی انتظامی انجام گیرد.

ثمینی با تاکید بر لزوم تامین امنیت عمومی دانش آموزان به خصوص در شیفت صبح مدارس توسط نیروی انتظامی، عنوان کرد: امیدواریم در سال تحصیلی جدید دانش آموزان با نشاط و شادبی وارد مدارس شوند و تمام خدمات را ببینند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم افتتاح پروژه مهر و شروع سال تحصیلی در شهرستان پلدختر، گفت: همچنین فضاهای فیزیکی آموزش و پرورش که در اختیار دستگاههای دیگر است باید به آموزش و پرورش برگردانده شوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه با توجه به سیلاب رخ داده آموزش و پرورش نیازمند به اماکن آموزشی بیشتری است، افزود: مدارس، مختص به دانش آموزان است و دستگاهها تحت عناوین مخالف نباید در آنها مستقر شوند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری  مهر،تاریخ انتشار: 26 شهریور1398،کدخبر: 4721571،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین