پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۸۴۲
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۵
در این مطلب سعی داریم تا به معرفی ۱۰ کشور غمگین جهان بپردازیم که در انتهای لیست کشورهای شاد جهان قرارگرفته‌اند و بر اساس بررسی‌ها در این ۱۰ کشور اثری از شادی و خوشبختی وجود ندارد. درواقع از بین ۱۵۶ کشور جهان ۱۰ کشور غمگین دنیا را معرفی خواهیم کرد.

شعارسال: باید بدانید که تمام دنیا به‌اندازه‌ی کشورهایی چون فنلاند، نروژ، دانمارک و ایسلند شاد نیست و در برخی کشورهای وضعیت بسیار وخیم است. در سوی دیگری از جهان، زندگی بسیار تاریک است و میلیون‌ها نفر روزانه از فقر، گرسنگی و جنگ می‌میرند. در این مطلب سعی داریم تا به معرفی ۱۰ کشور غمگین جهان بپردازیم که در انتهای لیست کشورهای شاد جهان قرارگرفته‌اند و بر اساس بررسی‌ها در این ۱۰ کشور اثری از شادی و خوشبختی وجود ندارد. درواقع از بین ۱۵۶ کشور جهان ۱۰ کشور غمگین دنیا را معرفی خواهیم کرد.

به‌طورکلی مشکلاتی چون کمبود غذا، کمبود آب، درگیری‌های سیاسی و جنگ، جمعیت بیش‌ازحد، سیستم آموزشی بسیار ضعیف، خشکی، مسائل زیست‌محیطی بد مانند جنگل‌زدایی باعث شده است تا این ۱۰ کشور در انتهای لیست قرار گیرند و علت اصلی غمگین بودن این کشورها، رهبری و مدیریت ضعیف و فاسد شناخته شده است.

لیست ۱۰ کشور غمگین جهان در سال ۲۰۱۸

۱) بروندی (در مرکز آفریقا)

۲) جمهوری آفریقای مرکزی

۳) سودان جنوبی (در قاره آفریقا)

۴) تانزانیا (در شرق آفریقا)

۵) یمن (در جنوب غربی آسیا)

۶) روآندا (در مرکز آفریقا)

۷) سوریه (جنوب غرب آسیا)

۸) لیبریا (در غرب آفریقا)

۹) هائیتی (در جزیره هیسپانیولا در دریای کارائیب)

۱۰) مالاوی (در جنوب شرق آفریقا)

چیزی که واضح است، مردم قاره آفریقا در شرایط بدی زندگی می‌کنند و هنوز پیشرفت چندانی نداشته‌اند. درواقع بیشتر کشورهای آفریقایی طبق نقشه، غمگین‌ترین مردم دنیا را دارند و این موضوع به دلیل شرایط زندگی اتفاق افتاده است. از سوی دیگر شاهد کشورهای سوریه و یمن هستیم که دو کشور جنگ‌زده محسوب می‌شوند و بسیاری از مردم آن مهاجرت کرده‌اند یا کشته‌شده‌اند. افرادی هم که در کشور زندگی می‌کنند از امنیت لازم برای ادامه‌ی زندگی برخوردار نیستند.

در جدول زیر لیست کامل رتبه‌بندی کشورهای دنیا را در اختیارتان قرار خواهیم داد که به ترتیب از شادترین کشورها تا غمگین‌ترین کشورها دسته‌بندی شده‌اند. نکته‌ی جالب این است که ایران در بین شادترین کشورها جهان از بین ۱۵۶ کشور در رتبه‌ی ۱۰۶ قرار دارد و جزو ۵۰ کشور آخر محسوب می‌شود. درنتیجه ایران نیز جزو کشورهای غمگین جهان شناخته می‌شود و عوامل مختلفی در این موضوع دخیل است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دانستنی ها، تاریخ انتشار: 6آذر1397 ، کدخبر: - : www.dinu.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین