پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۹۱۴
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
تیم والیبال شهرداری ورامین با برتری مقابل پاناسونیک ژاپن به مقام قهرمانی جام باشگاه های آسیا دست یافت.
شعار سال : مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا که از 29 فروردین به میزبانی چین تایپه آغاز شده بود، امروز با برگزاری دیدار فینال به اتمام رسید.
شاگردان «رحمان محمدی‌راد» در تیم شهرداری ورامین که به فینال رسیده بودند در دیدار پایانی برابر تیم قدرتمند پاناسونیک ژاپن به پیروزی 3 بر 2 رسیده و جام قهرمانی را بالای سر بردند تا جواز حضور در جام باشگاه های جهان را کسب کنند.
تیم شهرداری ورامین در مرحله مقدماتی برابر نماینده ژاپن شکست خورده بود و امروز با نمایشی حساب شده توانست با برتری مقابل این حریف به مقام نخست برسد.
پاناسونیک در ست های اول و دوم با امتیازات 25 بر 20 و 25 بر 16 به برتری رسید، اما نماینده کشورمان در ادامه ست های سوم، چهار و پنجم را با امتیازات 25 بر 22، 25 بر 20 و 16 بر 14 از آن خود کرد و پیروز شد.
شهرداری ورامین در دیدار نیمه نهایی نیز نماینده پر قدرت هند را شکست داده بود تا با طی کردن مسیری سخت و شکست تیم های مدعی، عنوان قهرمانی را تصاحب کند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 7 اردیبهشت 98، کد مطلب:83292592: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین