پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۷۴۳
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
همایش «شفافیت: دولت پاسخگو، جامعهٔ مطالبه‌گر» با مشارکت انجمن علمی دانشجویی جامعه‌شناسی دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود. این همایش در سه پنل برگزار می‌شود که در پنل اول موضوع» «مبارزه علیه فساد از مطالبات جامعه مدنی تا الزامات دولت»، در پنل دوم موضوع «کارکردهای جامعه مدنی در مبارزه با فساد» و در پنل سوم «لزوم شفافیت و مبارزه با فساد در فرآیند توسعه ایران» بررسی خواهد شد.

شعارسال: همایش «شفافیت: دولت پاسخگو، جامعهٔ مطالبه‌گر» با مشارکت انجمن علمی دانشجویی جامعه‌شناسی دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

 این همایش در سه پنل برگزار می‌شود که در پنل اول موضوع» «مبارزه علیه فساد از مطالبات جامعه مدنی تا الزامات دولت»، در پنل دوم موضوع «کارکردهای جامعه مدنی در مبارزه با فساد» و در پنل سوم «لزوم شفافیت و مبارزه با فساد در فرآیند توسعه ایران» بررسی خواهد شد.

این همایش یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت در سالن آمفی تأتر دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 14اردیبهشت 1398 ، کدخبر:98021407079 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین