پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۰۵۹۶۵
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
انوشیروان محسنی بند پی پیش از ظهر دوشنبه در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان تهران طی سخنانی گفت: وظیفه ما در انتخابات عمل به قانون و رعایت اصل بی طرفی است و باید از آرای مردم به بهترین شکل ممکن صیانت کنیم.

شعار سال: استاندار تهران گفت: به فرمانداران تاکید می‌کنم که استفاده از تریبون‌ها برای تمامی کاندیداها باید یکسان باشد.

انوشیروان محسنی بند پی پیش از ظهر دوشنبه در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان تهران طی سخنانی گفت: وظیفه ما در انتخابات عمل به قانون و رعایت اصل بی طرفی است و باید از آرای مردم به بهترین شکل ممکن صیانت کنیم.

وی افزود: همه می‌دانیم در شرایطی هستیم که دشمنان در صدد دل سرد کردن مردم از نظام هستند و مشروعیت هر نظامی متکی بر رأی مردم و انتخابات است و به باور دانشمندان سیاسی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نوعی قدرت معنایی تلقی می‌شود.

استاندار تهران اضافه کرد: مشارکت حداکثری مردم نیازمند تأمین امنیت انتخابات و ایجاد فضای رقابت کامل برای تمامی کاندیداها است، به هر حال در کشورهایی که به نوعی ادعای برقراری کامل دموکراسی دارند هم حواشی مربوط به انتخابات وجود دارد.

وی گفت: باید زمینه‌های انتخابات پرشور و حماسی را برای مشارکت حداکثری مردم و کم‌ترین حاشیه و بی طرفی کامل از سوی ستاد انتخابات استان تهران فراهم کنیم و رقابت در انتخابات باید سالم باشد به فرمانداران تاکید می‌کنم که استفاده از تریبون‌ها برای تمامی کاندیداها باید یکسان باشد.

محسنی بندپی اضافه کرد: میانگین مشارکت استان تهران در سنوات قبل بین ۵۰ تا ۶۰ درصد بوده است و این عدد باید افزایش یابد.

نماینده عالی دولت در استان تهران گفت: فرمانداران استان باید نسبت به انتخاب اعضای هیأت اجرایی انتخابات در شهرستان‌ها سریع‌تر اقدام کنند، در سال ۹۸ قطعاً جمعیت واجد شرایط در استان تهران و جمعیت واجد رأی دادن افزایش یافته و باید برای این جمعیت برنامه ریزی کنیم و صندوق‌های رأی به فراخور جمعیت افزایش یابد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:10 اردیبهشت1398،کدخبر:4609658،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین