پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۳۶۱
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۳
نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجلس با بیان اینکه ظرفیت‌های اشتغال در مازندران خالی و از بین رفته است، شناسایی این پتانسیل‌ها را ضروری دانست.

شعارسال: نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجلس با بیان اینکه ظرفیت‌های اشتغال در مازندران خالی و از بین رفته است، شناسایی این پتانسیل‌ها را ضروری دانست.

 ولی اله نانوا کناری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست تخصصی کارگروه اشتغال استان با بیان اینکه بیکاری تبدیل به بحران شده است گفت: باید با اقدامات مناسبت آنچه که شایسته استان است، از این بحران خارج شویم.

وی با تاکید بر شناخت ظرفیت‌های استان مازندران برای رونق تولید و اشتغال گفت: کارخانه‌هایی نظیر نساجی دارای ظرفیت‌های زیادی بودند و اکنون نتوانستیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم و این پتانسیل‌ها از بین رفته است.

نانواکناری به ظرفیت آب بندان ها و اراضی شالیزاری در استان اشاره کرد و یادآور شد: اگر آببندان های استان احیا شوند می‌توان از ظرفیت آن برای اشتغال و تأمین آب و امنیت در حوزه کشاورزی و اشتغال بهره گرفت.

نماینده بابلسر و فریدونکنار یادآور شد: کارخانه فیبرو پلاست ظرفیت اشتغال بیش از ۲۰۰ نفری در بابلسر داشت و اکنون ظرفیت آن به کمتر از ۴۰ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه شکر سرخ بهنمیر در کشور به عنوان یک برند مطرح است ادامه داد: متأسفانه نسبت به معرفی و برندسازی این ظرفیت در استان و کشور اقدام نشده است.

نانواکناری، با اظهار اینکه مازندران بهترین اراضی حاصلخیزی دنیا را در اختیار دارد افزود: اقتصاد هلند برپایه صادرات گل است درحالی مازندران نتوانسته از ظرفیت این بخش بهره گیری کند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس گفت: مازندران بهترین آب و هوا را برای پرورش ماهیان خاویاری دارد و یکی از منابع ارزآوری در کشور خاویار است و صادرات مازندران در این بخش صفر است.

وی با اظهار اینکه در گذشته بیشترین صادرات خاویار دریایی داشتیم گفت: اکنون صادرات ما در این بخش به صفر رسیده است و کفال و برخی دیگر از ماهیان دریایی نیز رو به انقراض است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18اردیبهشت 1398 ، کدخبر:4611635 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین