پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۵۳۵
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
عضو کمیسیون «کشاورزی، آب و منابع طبیعی» مجلس با اشاره به افزایش قیمت خرما در ماه مبارک رمضان، گفت: وزارت جهاد کشاورزی باید پاسخگوی افزایش قیمت خرما باشد و کمیسیون در همین زمینه به وزیر تذکر داده است.
شعار سال: عضو کمیسیون «کشاورزی، آب و منابع طبیعی» مجلس با اشاره به افزایش قیمت خرما در ماه مبارک رمضان، گفت: وزارت جهاد کشاورزی باید پاسخگوی افزایش قیمت خرما باشد و کمیسیون در همین زمینه به وزیر تذکر داد.                                         
علی‌محمد شاعری با اشاره به افزایش قیمت خرما در ماه مبارک رمضان گفت: وزارت جهاد کشاورزی مسئولیت تنظیم بازار خرما و سایر محصولات خوراکی را برعهده دارد و باید در این زمینه پاسخگو باشد.
 
وی افزود: این وزراتخانه نتوانسته به خوبی  در کنترل بازار دخالت و نظارت درستی داشته باشد.

عضو کمیسیون «کشاورزی، آب و منابع طبیعی» تصریح کرد: در حال حاضر قیمت خرما به صورت افسار گسیخته‌ای افزایش پیدا کرده است و ما هم تذکرات لازم را به وزارت جهاد کشاورزی داده‌ایم.

این نماینده مجلس بیان داشت: انتظار داریم وزارت جهاد کشاورزی به وظیفه قانونی خود عمل کرده و به موضوع قیمت خرما نظارت کند.                                             


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار:19 اردیبهشت1398، کدخبر:516230،www.mizanonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین