پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۱۰۷
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۷
فرماندهی پلیس هرات افغانستان اعلام کرد که از این به بعد پوشاندن سر و صورت بوسیله‌ دستمال و شال گردن در این استان ممنوع است.در خبرنامه پلیس هرات آمده است: تحقیقات نشان می‌دهد بسیاری از افراد و اشخاص ستیزه جو برای انجام جرایم جنایی و اعمال شوم سر و صورت خود را می پوشانند.

شعار سال: پلیس هرات مدعی است پوشاندن سر و صورت باعث ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان می شود.

در خبرنامه پلیس هرات آمده است: تحقیقات نشان می‌دهد بسیاری از افراد و اشخاص ستیزه جو برای انجام جرایم جنایی و اعمال شوم سر و صورت خود را می پوشانند.

رسانه های افغانستان روز گذشته در همین پیوند خبر داده بودند که فرمانده نظامیان آمریکا به هرات سفر کرده است.

مسوولان محلی هرات با تایید سفر فرمانده حمایت قاطع به این استان گفتند که وی برای بررسی مسایل امنیتی به این منطقه سفر کرده است.

«یاسین ضیا» معاون اول وزیر دفاع، «خوشحال سادات» معاون امنیتی وزارت امور داخله و «عباد الله عبادی» معاون ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان، «ژنرال اسکات میلر» را در این سفر همراهی کرده بودند.

دفتر مطبوعاتی استاندارهرات نیز دیدار این فرمانده آمریکایی با عبدالقیوم رحیمی استاندار را تایید کرده بود.

حضور 18 ساله نظامیان آمریکایی در افغانستان، نه تنها برای مردم این کشور امنیت نیاورده است، بلکه هر روز بر شدت ناامنی در مناطق مختلف این کشور از جمله هرات افزوده می شود.

آمریکایی ها سالانه 50 میلیارد دلار برای امنیت سربازان خود در افغانستان هزینه می کنند.

سخنگوی طالبان نیز چندی پیش اعلام کرده است که برای بیرون راندن اشغالگران حملات خود را علیه نیروهای متجاوز آمریکایی شدت می بخشند.

مسوول مذاکرات صلح طالبان با آمریکا در دوحه قطر، روز گذشته گفته بود پس از شکست دو ابرقدرت در افغانستان ( بریتانیا و شوروی) به زودی ابرقدرت آمریکا نیز از این کشور پا به فرار خواهد گذاشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انتخاب ، تاریخ انتشار 25 اردیبهشت 98، کد خبر: 477181، www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین