پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۸۸۹
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۶
استاندار خراسان رضوی گفت: قرآن کریم معجزه الهی است و کتابی مقدس است که می‌خواهد انسان را به کمال برساند؛ این کتاب درس زندگی به جوانان و نسل ما می‌دهد.

شعارسال: علیرضا رزم‌حسینی در اختامییه چهاردهمین نمایشگاه قرآن که در محل نمایشگاه‌ بین‌المللی مشهد سخن می‌گفت، اظهار کرد: سخنوران، علما و تمام کسانی که اهل قرآن هستند می‌توانند ما را با معارف اسلامی و قرآن آشنا کنند.

وی اضافه کرد: کلام الهی در بخش‌های فرهنگ، روابط انسانی و خانوادگی ‌جود دارد و قرآن کریم می‌تواند در حوزه اقتصاد نیز حرفی برای گفتن داشته باشد.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به برکت جمهوری اسلامی قرآن که در کتاب‌خانه‌ها بود به بطن زندگی ما وارد شد و امیدواریم روز به روز جوانان ما و نسل نو ما در جهت معارف اسلامی و قرآنی کوشا باشند.

رزم‌حسینی ادامه داد: عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات امروزه می‌تواند بستر مناسبی باشد و برای شناخت بیشتر قرآن کریم کمک کند. امیدوارم ما به عنوان کارگزاران و مسئولان، زمینه‌ساز بهتر و بیشتر حضور قرآن در زندگی مردم باشیم.

وی یادآور شد: امروزه نیاز ما نسبت به گذشته بیشتر از آن است که با فرهنگ قرآنی مانوس شویم و ماه مبارک رمضان این فرصت را برای ما به خوبی فراهم می‌کند.

استاندار خراسان رضوی متذکر شد: امیدوارم در سنوات آینده هم به همین ترتیب با محتوای بیشتر و بهتر بتوانیم نمایشگاه قرآن را برگزار کنیم و الگوی خوبی در جهت عمل به قرآن در خراسان رضوی باشیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 31اردیبهشت1398 ، کدخبر: 98023116442: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین