پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۴ - 2025 May 13
کد خبر: ۲۰۹۲۵۳
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵
سیدرضا حسینی ضمن اعلام این خبر گفت: با اعمال مجدد تحریم‌ها تلاش‌های این مجموعه برای تأمین به موقع قطعات و لوازم یدکی استاندارد و مقابله با بازار قطعات یدکی تقلبی افزایش یافته است.

شعارسال: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از جایگزینی منابع جدید تأمین قطعات یدکی در شرایط تحریم خبر داد.

 به نقل از گروه صنعتی ایران خودرو، سیدرضا حسینی ضمن اعلام این خبر گفت: با اعمال مجدد تحریم‌ها تلاش‌های این مجموعه برای تأمین به موقع قطعات و لوازم یدکی استاندارد و مقابله با بازار قطعات یدکی تقلبی افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با اشاره به گستردگی شبکه خدمات این شرکت در کشور و دشواری‌های تأمین به دلیل وجود تحریم‌ها، گفت: امیدواریم با جایگزینی منابع جدید داخلی و خارجی و پیشبرد راهکارهای متفاوت، بتوانیم نیازهای حوزه خدمات پس از فروش را به بهترین شکل ممکن برآورده کنیم.

وی در این خصوص گفت: با برخی از سازندگان داخلی مذاکراتی صورت گرفته تا قطعات خود را با نظارت‌های کیفی در فرآیند تولید، در اختیار این شرکت قرار دهند تا در شبکه توزیع قرار گیرد.

حسینی درباره وجود قطعات تقلبی در بازار به مشتریان هشدار داد و گفت: مشتریان می‌توانند با استفاده از موبایل اپلیکیشن ایساکو به صورت وارد کردن کد و یا اسکن بارکد، از اصالت قطعه اطمینان حاصل کنند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار :1 خرداد 98، کد خبر:98030100551 www.isna.ir،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین