پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۸۶۴
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
در جلسه متهمان بانک سرمایه قاضی مسعودی یکی از متهمان ادعا کرد من سمتی نداشتم و ندارم. بارها حکم‌های افتخاری برایم صادر شده که روحم از آن‌ها خبر ندارد!

شعار سال: در این جلسه قاضی مسعودی پرسید : آقای دلاویز برای شما احکامی صادر شده که منکر آن هستید.

دلاویز پاسخ داد: سمتی نداشتم و ندارم. بارها حکم‌های افتخاری برایم صادر شده که روحم از آن‌ها خبر ندارد.

قاضی مسعودی مقام گفت: خیر. احکام صادر شده و افراد متعددی هم رفت و آمد شما به بانک سرمایه را تأیید کردند.

دلاویز با گلایه و بغض گفت: اجازه دهید دفاع کنم. می‌گوئید خاطرات را بگویم و خلط مبحث می‌کنید. ارتباط ما خیلی قبل تر از بانک سرمایه مربوط به خاطرات آذربایجان شرقی است که خواسته بودند همراه ایشان بروم و آنها را ثبت کنم.

قاضی پرسید: شما بگویید حکم صادر شده و مکاتبات را قبول دارید یا نه؟

دلاویز بیان کرد: نه. ایشان اسمی آورد که...

قاضی اظهار کرد: حاشیه نروید و جواب بدهید آیا نامه جعلی است و آن را قبول ندارید؟

دلاویز پاسخ داد: قبول ندارم. اجازه دهید توضیح بدهم.

مسعودی مقام ادامه داد: توضیح ندارد یا می‌پذیرید یا نمی‌پذیرید. بعد توضیح دهید. کارت ویزیت مراجعه به شعبه را قبول ندارید؟

دلاویز پاسخ داد: به هیچ شعبه‌ای از بانک سرمایه ورود نداشتم.

قاضی با بیان این جمله خطاب به دلاویز که گفتم صداقت را رعایت کنید از نماینده دادستان خواست تا یکی از احکام صادر شده و متن آن را بخواند.

نماینده دادستان نامه بخشایش به دلاویز را برای سمت مدیرعامل روابط عمومی و بازرگانی بانک سرمایه قرائت کرد و گفت: ایشان نامه می‌زند به بانک سرمایه و بازاریابی را تشریح می‌کند. گروه بازرگانی چرا باید از طریق ایشان پیشنهادها را مطرح کند؟

قاضی خطاب به دلاویز گفت تا اذان زمانی باقی نمانده در حد یک جمله توضیح دهید.

دلاویز گفت: من خطاب به مدیرعامل نامه زدم همایش برگزار شود. من هم چیزهایی از خروج ایشان از کشور دریافت کرده بودم اما تصور نمی‌کردم به این اندازه باشد. اگر این نامه نگاری‌ها انجام شده روحم هم از آن‌ها خبر ندارد!


تعداد بازدید : 7

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تجارت آنلاین، تاریخ 9 خرداد 98، کد مطلب: 75650: www.tejaratonline.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین