پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۸۵۱
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی گفت: رسانه‌ها گاه در مورد امید دادن به مردم سکوت می‌کنند؛ باید انتقاد کنید اما در کنار آن خدمات نظام را نیز بگوئید.وی گفت: در حوزه فضای مجازی قطعا ظرفیت رسانه‌ای آستان قدس رضوی نیازمند تقویت است و در این زمینه باید از ظرفیت فعالان این حوزه بهره گرفت؛ باید از نیروهای جوان و تجارب افراد خبره به صورت توامان بهره گرفت.
شعار سال:تولیت آستان قدس رضوی گفت: رسانه‌ها گاه در مورد امید دادن به مردم سکوت می‌کنند؛ باید انتقاد کنید اما در کنار آن خدمات نظام را نیز بگوئید.

 حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار با اصحاب رسانه مشهد و خراسان رضوی در تالار اماکن حرم منور رضوی اظهار داشت: مسئولان آستان قدس رضوی باید پاسخگو باشند و باید در این زمینه شفافیت را در دستور کار قرار دهیم؛ پاسخ مبهم و گزارش مبهم و دوپهلو نباید به مردم و رسانه‌ها داده شود.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: در حوزه فضای مجازی قطعا ظرفیت رسانه‌ای آستان قدس رضوی نیازمند تقویت است و در این زمینه باید از ظرفیت فعالان این حوزه بهره گرفت؛ باید از نیروهای جوان و تجارب افراد خبره به صورت توامان بهره گرفت.

وی با اشاره به اینکه به همه مدیران آستان قدس رضوی ابلاغ شده که برای خود جانشین معرفی کنند تا کادرسازی لازم صورت بگیرد تاکید کرد: اینکه گفته می‌شود ما در مقابل غول‌های رسانه‌ای دنیا کاری نمی‌توانیم صورت دهیم نباید در کار و روحیه ما اثر بگذارد؛ در جنگ 33 روزه شاهد بودیم که به اذعان سیدحسن نصرالله المنار نقش بارزی داشت؛ بنابراین نباید ظرفیت رسانه‌ای خود را دست کم بگیریم.

مروی تصریح کرد: رسانه قدمتی تاریخی دارد و قرآن کریم خود بزرگترین رسانه است؛ رسانه‌های ما متاسفانه در قالب و یا محتوا مشکل دارند و باید این ضعف‌ها برطرف شود؛ قالب و محتوا دو بال اصلی رسانه هستند که اگر هر یک از این دو نباشند رسانه در کار خود دچار نقصان می‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: رسانه باید در تعالی فکر و اخلاق و فضایل جامعه موثر باشد؛ در واقع اخلاق و فضلیت باید بر کار رسانه‌ای شما سایه بیندازد؛ مشهد از پایگاه‌های خوب رسانه است و به اعتبار انتساب به شهر امام رضا(ع) باید اخلاق و معنویت و فضایل اخلاقی را رشد دهید.

مروی تاکید کرد: قطعا باید نقد و انتقاد منصفانه در دستور کار رسانه‌های ما باشد اما باید از دشنام و ناسزا پرهیز کرد؛ قبل از اینکه دشمن هجوم رسانه‌ای بیاورد باید راهکار مقابله رسانه‌ای را تمهید کنیم زیرا امروز دشمن به شدت دنبال این است که ناکارآمدی نظام را القاء کند.

وی افزود: رسانه‌ها گاه در مورد امید دادن به مردم سکوت می‌کنند؛ باید انتقاد کنید اما در کنار آن خدمات نظام را نیز بگوئید.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:14خرداد1398،کدخبر:2025777،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین