پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۹۵۱
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
عباس میرزاد سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: تمامی دستگاه‌های مرتبط برای مقابله تا پایان فصل هجوم ملخ های صحرایی به اراضی کشاورزی شهرستان حاجی آباد در آمادگی کامل خواهند بود.
شعار سال:سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: تمامی دستگاه‌های مرتبط برای مقابله تا پایان فصل هجوم ملخ های صحرایی به اراضی کشاورزی شهرستان حاجی آباد در آمادگی کامل خواهند بود.

 عباس میرزاد در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان حاجی آباد با اشاره به پیش بینی سطح ۳۰ هزار هکتاری در معرض هجوم ملخ توسط جهاد کشاورزی، عنوان کرد: باید در تمامی سطح ۳۰ هزار هکتاری که پیش بینی شده و احتمالا در معرض هجوم ملخ قرار خواهند گرفت مبارزه کامل صورت گیرد.

وی به نیاز شهرستان حاجی آباد به تعداد بیشتری از دستگاه های سمپاشی ulv اشاره و بیان کرد: باید تعداد این دستگاه ها از دو دستگاه به شش دستگاه افزایش یابد و هواپیماهای سمپاشی نیز تا پایان فصل هجوم ملخ ها در منطقه فعال باشند.

میرزاد با تاکید بر استفاده حداکثری از تجهیزات و امکانات استان در مبارزه با ملخ های صحرایی، اظهار کرد: فرماندار شهرستان حاجی آباد تعداد ماشین آلات موردنیاز کمک دار شهرستان را مشخص و ظرف مدت ۴۸ ساعت به اداره کل مدیریت بحران استانداری اعلام کند و این اداره کل در صورت تشخیص جهاد کشاورزی، آن را با بهره گیری از امکانات استان فراهم سازد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: به منظور تسریع در مقابله با ملخ ها در شهرستان حاجی آباد علاوه بر بسیج عمومی مردم دلسوز شهرستان دهیاران نیز باید تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار جهاد کشاورزی قرار دهند.

وی سازمان جهاد کشاورزی را به عنوان متولی اصلی مبارزه با هجوم ملخ ها اعلام کرد و گفت: جهاد کشاورزی با هماهنگی فرمانداری اطلاعات مربوط به مقابله با ملخ ها را به صورت روزانه دو بار از طریق صداوسیما، رسانه ها و فضای مجازی به اطلاع مردم برساند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:15خرداد1398،کدخبر:98031506509،www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین