پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 08
کد خبر: ۲۱۱۹۸۰
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
احمد انارکی‌محمدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به پرداخت یارانه‌های انرژی گفت: توزیع این یارانه‌ها با عدالت صورت نمی‌گیرد.
شعار سال:عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به پرداخت یارانه‌های انرژی گفت: توزیع این یارانه‌ها با عدالت صورت نمی‌گیرد.

 احمد انارکی‌محمدی صبح امروز پیش از خطبه‌های نماز عید فطر با تبریک این روز و قدردانی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: حضور پرشور مردم در اجتماعات نتیجه مقاومت مسلمانان است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس دستاورد‌های علمی، تولید نانو و دارو، ساخت پهباد، تجهیزات موشکی  را که صنایع هایتک هستند برشمرد و گفت: امروز دسترسی ما به این علوم آنقدر راحت شده که خودمان می‌توانیم تولیدکننده و صادرکننده باشیم و این‌ها دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

انارکی‌محمدی اذعان کرد: دولت می‌توانست بهتر از این عمل کند، اما ضعیف عمل کردند همچنین التهاباتی که در بازار ایجاد شد هنوز آثارش را می‌بینیم و از این التهابات مردم اذیت شدند.

وی تصریح کرد: امروز با همه اتفاقات دلار قیمت نزولی پیدا کرده و جایگاه اصلی را پیدا می‌کند، اما این‌ها صدماتی به مردم ایجاد کرد یک عده رانت‌خوار با دلار دولتی غذای سگ و ... وارد کشور کردند و بعضی هم دلار گرفتند و هیچ جنسی وارد نکردند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به پرداخت یارانه‌های انرژی اشاره کرد و افزود: توزیع این یارانه‌ها با عدالت صورت نمی‌گیرد.

انارکی‌محمدی با اشاره به بعضی مسائل مربوط به شهرستان گفت: شهرستان ما تک‌محصولی است و خسارت زیادی به پسته‌ها وارد شد که در بحث امهال وام‌ها تلاش کردیم که بانک‌ها با مردم همراهی کنند.

وی تاکیدکرد: در چهل سال گذشته کمترین سهم را از مس داشتیم، اما بیشترین هزینه‌ها را متحمل شدیم و انتظار داریم سهم ما بیشتر باشد که با تلاشی که صورت گرفت امروز خرید‌های مس از رفسنجان انجام می‌شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: برای انتقال آب خلیج فارس لوله‌گذاری تا پشت شرکت نفت رسیده این اقدام برای اینکه در کنار صنایع و کارخانه‌ها و گلخانه‌هایی داشته باشیم مفید است.

وی عنوان کرد: سالانه ۱۳۰ میلیون مترمکعب اضافه‌برداشت داریم به جایی نخواهیم رسید، کشاورزان در استفاده بهینه از آب‌های موجود اهتمام ورزند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:15خرداد1398،کدخبر:6957526،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین