پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۱۲۷۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری تهران پرس، درباره لزوم برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها اظهار کرد:باید تمام تلاش خودمان را برای ورود دانشجویان در برگزاری کرسی‌‌های آزاداندیشی داشته باشیم و در حوزه کاری که برای این معاونت تعریف شده تشویق دانشجویان و اساتید به برگزاری کرسی‌ها وجود دارد.
شعار سال:غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم درباره لزوم برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها اظهار کرد:باید تمام تلاش خودمان را برای ورود دانشجویان در برگزاری کرسی‌‌های  آزاداندیشی داشته باشیم و در حوزه کاری که برای این معاونت تعریف شده تشویق دانشجویان و اساتید به برگزاری کرسی‌ها وجود دارد.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی یک فعالیت داوطلبانه است که از ناحیه دانشجویان انجام می‌شود اما ما به تشکل‌ها و مجموعه‌ها تاکید کردیم که باید کرسی‌های آزاداندیشی بیشتر از قبل برگزار شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ادامه داد: با توجه به نقش کرسی‌های آزاداندیشی در مطالبات دانشجویان به دانشگاه‌ها گفته شده که در کنار همه برنامه‌های فرهنگی برگزاری کرسی‌های ازاداندیشی را نیز مدنظر قرار دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حمایت‌هایی از دست‌اندرکاران برگزاری این کرسی‌ها نیز می‌شود و حمایت مالی برای برگزارکنندگان وجود دارد،‌البته نسبت به سال قبل رشد بیشتری در این زمینه داشتیم.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تهران پرس،تاریخ انتشار:18خرداد1398،کدخبر: 192589،tehranpress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
بین اجرای نمایشی و اسمی با ماهیت واقعی کرسی های آزاد اندیشی ، بشدت تفاوت دیدگاه وجود دارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
حضور یافتگان این کرسی ها چه کسانی هستند ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین