پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۴۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: چابهار با توجه به موقعیت راهبردی و داشتن ظرفیت های مناسب تفریحی و سیاحتی پس از تکمیل زیرساخت ها به قطب گردشگری ایران تبدیل می شود.

شعارسال: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: چابهار با توجه به موقعیت راهبردی و داشتن ظرفیت های مناسب تفریحی و سیاحتی پس از تکمیل زیرساخت ها به قطب گردشگری ایران تبدیل می شود.

علی اصغر مونسان روز سه شنبه در بدو ورود به فرودگاه کنارک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدامات خوبی برای زیرساخت‌های گردشگری چابهار و کنارک در حال انجام است و این منطقه آینده درخشانی در جذب توریسم دارد.

وی بیان کرد: برنامه ریزی این سفر پس از دیدار با استاندار سیستان وبلوچستان انجام شد تا از نزدیک توانمندیها، ظرفیت‌ها و مشکلات حوزه گردشگری و صنایع دستی را بررسی کنم.

معاون رییس جمهوری گفت: توجه به بخش گردشگری زمینه اشتغال هزاران نفر را فراهم خواهد کرد و می‌تواند بخشی از مشکلات بیکاری و توسعه نیافتگی این منطقه محروم را مرتفع کند.

وی بیان کرد: منطقه آزادچابهار در آماده سازی زیرساخت‌ها و جذب گردشگر اقدامات خوبی انجام داده که قابل تقدیر است.

مونسان تصریح کرد: صنایع دستی سیستان و بلوچستان بسیار ارزشمند و دارای اهمیت زیادی است و باید به آن توجه ویژه ای شود.

وی ادامه داد: در این سفر مجموعه گردشگری روستای درک شهرستان کنارک کلنگ زنی می شود.

 علی اصغر مونسان معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور در بدو ورود به فرودگاه کنارک مورد استقبال استاندار سیستان وبلوچستان مدیرعامل منطقه آزاد چابهار و جمعی از مسئولان محلی و قشرهای مختلف مردم قرار گرفت.

مونسان علاوه بر کلنک زنی مجموعه گردشگری درک از زیرساخت‌ها، مناطق تفریحی و گردشگری چابهار بازدید و در نشست بررسی مشکلات حوزه گردشگری جنوب سیستان وبلوچستان شرکت می کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:21 خرداد 1398 ، کدخبر: 83348597،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
بسیار بسیار بسیار قشنگه و واقعا یه تکه از بهشت انگار افتاده اونجا انقدر زیبا انقدر قشنگ و دل شاد کن که خدامیدونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین