پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۱۳۷۷۲
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۹
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: بر اساس توافق‌های صورت گرفته شرکت‌های خودروسازی ظرف مدت شش ماه برای پرداخت هزینه بیمه‌نامه‌ها به شرکت‌های بیمه برنامه‌ریزی کرده‌اند.سلیمانی با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های آماری حدود 20 درصد از حوادث بیش از واقع یا غیرعادی است، گفت: از همین روی قصد داریم از امکانات فناوری برای بررسی تخلفات بیمه‌ای و خسارت‌های ساختگی استفاده کنیم.

شعار سالغلامرضا سلیمانی در حاشیه مراسم بازدید از شبکه نوآوری خدمات بیمه‌ای با اشاره به لایحه صندوق خسارت بیمه حوادث طبیعی گفت: این مسئله مورد توافق سران سه قوه قرار گرفته است و در همین راستا مصوبه‌ای هم مورد تصویب قرار گرفته است که بعد از تایید مجلس و شورای نگهبان، ابلاغ و اجرایی می‌شود.

رئیس کل بیمه مرکزی در مورد طلب شرکت‌های بیمه‌ای از یک شرکت خودروساز بزرگ کشور گفت: بر اساس توافق‌های صورت گرفته شرکت‌های خودروسازی ظرف مدت شش ماه برای پرداخت هزینه بیمه‌نامه‌ها به شرکت‌های بیمه برنامه‌ریزی کرده‌اند.

سلیمانی با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های آماری حدود 20 درصد از حوادث بیش از واقع یا غیرعادی است، گفت: از همین روی قصد داریم از امکانات فناوری برای بررسی تخلفات بیمه‌ای و خسارت‌های ساختگی استفاده کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 22خرداد 98، کد خبر: 772461، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین