پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۲۶
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
سازمان عفو بین الملل با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که ارتکاب جنایت از سوی گروه های تروریستی مورد حمایت برخی کشورهای غربی و عربی در حلب و ادلب سوریه جنایت جنگی است.

شعارسال: سازمان عفو بین الملل با صدور بیانیه ای ارتکاب جنایات توسط گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا، ترکیه، عربستان و قطر در شهرهای ادلب و حلب سوریه را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش این سازمان تاکید کرده است که ارتکاب جنایت از سوی گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا، ترکیه، عربستان و قطر در استان های حلب و ادلب و همچنین اقدام این گروه ها به آدم ربایی، شکنجه و کشتار غیرقانونی جنایت جنگی است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: امروز گروه های مسلح در حلب و ادلب برای انجام جنایات جنگی و همچنین نقض قوانین بشردوستانه دارای آزادی کامل هستند و بر همین اساس بسیاری از مردم در شرایط ترس و نگرانی به سر می برند.

سازمان عفو بین الملل همچنین از کشورهای حامی تروریسم درخواست کرده که انتقال سلاح به گروه های تروریستی و حمایت از آنها را متوقف کنند. به علاوه بیان کرده که گروه های تروریستی نورالدین الزنکی، الجبهه الشامیه و الفرقه ۱۶ در استان حلب و همچنین جبهه النصره و احرار الشام نیز در ادلب اقدام به آدم ربایی و شکنجه افراد کرده اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 15تیر1395، کدخبر: 3704827: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین