پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۳۵۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰
دو روز قبل بود که یکی از رسانه‌ها با انتشار مطلبی بدون ذکر نام شرکت «حکیمان طب» شبهه‌ای پیرامون سهام‌دار این شرکت ایجاد کرد که پس از مشخص شدن زوایای پنهان و اثبات صحت و سلامت شرکت مجبور به حذف مطلب خویش از خروجی سایت شد.

شعار سال:
دو روز قبل بود که یکی از رسانه‌ها با انتشار مطلبی بدون ذکر نام شرکت «حکیمان طب» شبهه‌ای پیرامون سهام‌دار این شرکت ایجاد کرد که پس از مشخص شدن زوایای پنهان و اثبات صحت و سلامت شرکت مجبور به حذف مطلب خویش از خروجی سایت شد. بررسی شائبه های ایجاد شده و پاسخ قابل ارایه بدان ها، بشرح زیر است: 

اولاً؛ به لحاظ قانونی با یک جستجوی ساده در وب‌سایت‌ها رسمی وکلا در حوزه ثبت شرکت‌ها درمی‌یابیم اساساً سهامدار بودن افراد زیر 18 سال هیچ منع قانونی ندارد.

 

ثانیاً؛ اگرچه توجه رسانه‌ها به‌ سلامت اقتصادی شرکت‌ها و نحوه توزیع ارز یارانه‌ای قابل‌تقدیر است اما این مسئله نباید سبب ناامنی روانی برای فعالیت شرکت‌هایی شود که در چارچوب قانون فعالیت می‌نمایند چراکه بدیهی است هر شرکتی که اقدام به واردات می‌نماید ارز نیز دریافت کند.

ثالثاً؛ بدیهی است یک شرکت خصوصی این حق را دارد که مالکیت سهام خود را به هر شخص ثالثی انتقال دهد و بر اساس قانون تجارت سهامدار بودن افراد زیر 18 سال نیز منع قانونی ندارد.

دریافت ارز نیز توسط جایگاه حقوقی شرکت است نه جایگاه حقیقی یک فرد زیر 18 سال و اینکه این‌طور القا شود که یک کودک ارز دریافت کرده است آدرس غلط دادن به مخاطب است.-

 

همکاری با معتبرترین برند دنیا

شرکت حکیمان طب فعالیت خود را با واردات مکمل‌های رژیمی-غذایی یوروویتال آغاز نموده و اکنون یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های فعال در این زمینه در کشور هست.

شرکت حکیمان طب به‌واسطه در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص، تعصب سازمانی، استفاده از فنّاوری روز دنیا، به‌روزرسانی اطلاعات و آگاهی و بهره‌گیری از رویکردهای نوین مدیریت، اهدافی چون ارتقاء سطح سلامت جامعه و رضایت‌مندی هر چه بیشتر مصرف‌کنندگان را دنبال می‌کند.

یوروویتال (EuRhoVITAL) یکی از معتبرترین برندهای مکمل غذایی آلمانی است که محصولاتش را باکیفیت بالا به مصرف‌کنندگانش در سراسر دنیا عرضه می‌کند. شرکت حکیمان طب با اتکا به نام تجاری معتبر یوروویتال و سطح کیفی بالای محصولات، جایگاه مناسبی در میان جامعه پزشکی، داروسازان و مصرف‌کنندگان مکمل‌های غذایی کسب نموده است.

کارآفرین حوزه سلامت

کلیه محصولات یوروویتال دارای تأییدیه وزارت بهداشت و درمان ایران می‌باشند و در داروخانه‌های سراسر کشور در دسترس هستند و همچنین لازم به ذکر است که کلیه مراحل تولید و بسته‌بندی محصولات یوروویتال در کشور آلمان انجام می‌شود که اکنون یکی از فعال‌ترین و معتبرترین شرکت‌ها در ایران بشمار می‌رود که با مدیریت توانمند و جهادی آقای دکتر جعفری اقدم توانسته به این جایگاه مهم و رفیع در کشور برسد که در این دو شرکت مجموعاً ۳۰۰ نفر اشتغال‌زایی شده که در این وضعیت اقتصادی و معضل بیکاری و فقر و تحریم اقتصادی در کشور، خود یک رکورد در جامعه بشمار می‌رود که باید مدیر و مالک این دو شرکت حکیمان طب و سمرطب مورد تحسین و حمایت مسئولان امر قرار گیرد و بجای حمایت از این شرکت‌های فعال و مطرح بخش خصوصی جلوی پای آنان سنگ‌اندازی نکنیم و باعث سرخوردگی و دلسردی آنان در این راه جهادی که پیش‌گرفته‌اند نشویم.

 

پیشگام در مسئولیت اجتماعی

خريد زمين در شهرك داروسازي بركت (وابسته به ستاد اجرايي فرمان امام) برای احداث كارخانه داروسازي در راستاي رونق توليد از اعم فعالیت‌های عام‌المنفعه و خیرخواهانه دکتر جعفری اقدم مالک شرکت‌های حکیمان طب و سمرطب می‌باشداین شرکت مفتخر است در راستای مسئولیت اجتماعی خود از پیشگاهان کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه و سایر خدمات خیریه و مسئولیت‌های اجتماعی باشد.

فعالیت 15 ساله در تولید و واردات مکمل‌های دارویی

دکتر جواد جعفری اقدم در توضیح حواشی رسانه‌ای اخیر در گفت‌وگو با ما بیان داشت: این‌جانب دکتری تخصصی بیو شیمی از دانشگاه تهران دارم و از 15 سال پیش در حوزه واردات و تولید مکمل‌های دارویی فعال هستم اینکه سهام یکی از شرکت‌های خود را به فرزندم انتقال داده‌ام مگر کار غیرقانونی کرده‌ام؟

 

توجه به سلامت اقتصادی سبب ناامنی روانی شرکت‌های قانونی نشود

 

ازآنجایی‌که علاقه‌مند نبودم فردی خارج از خانواده از مالکین و مؤسسین شرکت باشد نام فرزندم را به‌عنوان سهام‌دار قراردادماز طرفی برخی گفته‌اند که این شرکت ارز دریافت کرده است مگر می‌شود در حوزه واردات فعال بود و ارز دریافت نکرد؟

کیفیت محصولات از حیث بهداشتی و نیز به لحاظ قیمت تحت نظر مسئولان مربوطه بوده و در با مجوزهای رسمی از مراجع مسئول می‌باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت فصل6، تاریخ 30 خرداد 98، کد مطلب: -:www.fasle6.ir

 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میما
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
0
3
مگربرای واردات مکمل ارز نیمایی یا رسمی میدن؟ثانین،ایشان استخدام رسمی هستند ونمیتوانندبیش از۴/۷درصدداشته باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
بیشتر توضیح بده ما هم بدونیم. دکتر جواد جعفری استخدام کجاست؟ نظرت اینکه برای فرار از بحث سهامداری کمتر از 4 درصد اومده شرکت رو به اسم بچه اش کرده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
2
1
ایشون دکتر جواد جعفری اقدم هستند عضو هیئت مدیره اتحادیه وارد کنندگان مکمل های غذایی رژیمی، ویتامینی و گیاهی ایران . استادیار تمام وقت دانشکده علوم زیستی گروه زیست شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال.
شرکت سمر طب درمان با مسئولیت محدود به شماره ثبت ۳۵۱۶۷۲ و شناسه ملی ۱۰۱۰۴۰۰۰۱۵۸ در زمینه واردات محصولات بهداشتی، غذایی و مکمل های غذایی می باشد. به عنوان مثال دلینا، تیلوز و یورو ویتال فعال بوده و در سال 1389 در تهران ثبت شده است.
در سال ۱۳۸۹ آقای مرتیا جعفری اقدم متولد ۱۳۸۶ فرزند جواد با پرداخت مبلغ ۴۴.۵۰۰.۰۰۰ ریال به صندوق شرکت سمر طب، در ردیف شرکاء قرار گرفت. در نتیجه سرمایه شرکت مبلغ ۹۴.۵۰۰.۰۰۰ ریال افزایش یافت. آقای جواد جعفری‌اقدم با دریافت مبلغ ۴۴.۵۰۰.۰۰۰ ریال از صندوق شرکت، سهم‌الشرکه خود را به مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ ریال کاهش داد.
مدیر پایگاه سلام
با اریه این اطلاعات ،به دنبال اثبات چه چیزی هستید؟ علی الظاهر تمامی موارد ، قانونی است. حتی اگر به اسم خودشان ثبت شده باشد و انتقال به اسم فرزند کرده باشند.
ناشناس
Netherlands
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
0
1
مرتیا جعفری اقدم صاحب سمر طب درمان با ۳۹ پروانه ثبت مکمل وارداتی غذا و دارو و با بیش از ۲۰ میلیون مصرف کننده، فرزند دکتر جواد جعفری اقدم مؤسس و نایب رئیس اتحادیه وارد کنندگان مکمل‌های غذایی صاحب یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دارویی کشور متولد ۱۲ خرداد ۱۳۸۶ است.
با بررسی اینترنتی، روزنامه رسمی و آمارنامه ۹۴ و ۹۶ اتحادیه مکمل‌ها و ۹۷ بانک مرکزی مشخص می‌شود مرتیا جعفری اقدم در ۳ سالگی (۸۹) صاحب ۸۹% سهام شرکت شده، در ۸ سالگی (۹۴)، ۸۰۰ هزار مکمل به ارزش ۲,۷ میلیون یورو وارد کرده، در ۱۰ سالگی (۹۶)، ۵.۳ میلیون مکمل به ارزش ۱۸,۱ میلیون یورو وارد و ۱۲۹ میلیارد فروخته، در ۱۱ سالگی (۹۷)، ۶۵۶ هزار یورو ارز دولتی و ۲,۴ میلیون یورو ارز نیمایی دریافت کرده است!
دکتر جواد جعفری اقدم و سمیرا جلیلی‌مرندی مدیرعامل و دیگر اعضای هیأت مدیره این شرکت هستند. جعفری اقدام استادیار بیوشیمی در دانشکده علوم زیستی دانشگاه آزاد تهران شمال است. او مدیرعامل "حکیمان طب کار" نیز است که محصولات یوروویتال را وارد می‌کند. وی همچنین مدیرعامل موسسه خیریه نیک آفرینان غدیر نیز هست و به کارهای «عام‌المنفعه» هم می‌پردازد. او همچنین صاحب‌ امتیاز ماهنامه‌ی تخصصی مکمل‌های غذایی و دارویی است که به صورت خانوادگی و به سردبیری مجید جعفری اداره می‌شود. سمیرا جلیلی مرندی همراه با جواد جعفری‌اقدم بنیانگذار شرکت حکیمان طب کار نیز هست و نکته‌ی جالب توجه این که «حکیمان طب‌کار»‌ در کار صادرات زعفران نیز فعال هستند.
مدیر پایگاه

با سلام مطالب بیان شده، کپی متنی از رسانه معاند رادیو زمانه است. با فرض درست بودن کلیه موارد، باز هیچگونه اشکال قانونی در فعالیت این شرکت وجود ندارد. اگر هم به دنبال اعتراض به قانون تجارت هستید و آن را صحیح نمی دانید، باید به دیوان عدالت اداری طرح شکایت ببرید. ارتباطی به رسانه ندارد.
انعکاس نظرات شهروندان در پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، فاقد مشکل است و مورد تقدیر هم می باشد. اما چنانچه احساس شود که قصد تخریب وجود داشته و یا احیانا تشویش اذهان عمومی ، توهین ، طرح بیانات کذب و مواردی همانند مطرح شده و مدنظر باشد، با کمال معذرت و بر اساس وظایف حرفه ای ، قادر به انتشار کامنت ها نخواهیم بود.

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
1
1
شما بعنوان رسانه چرا از ایشون حمایت می کنید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین