پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۸۷۳
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
جهانبخش محبی نیا در اعتراض به انتشار نامش به عنوان یکی از نمایندگان متقاضی مسکوت ماندن طرح الحاق مواردی به قانون اعاده اموال نامشروع از دلایل خود برای این موضوع را بیان کرد.

شعار سال: یکی از اعضا هیئت رئیسه مجلس در اقدامی سخیف و پلشت اسامی نمایندگان متقاضی مسکوت ماندن طرح الحاق موادی به قانون اعاده اموال نامشروع را در فضای عمومی ارائه کرده به زعم اینکه شق القمر کرده است !

اولا در اصل ۴۹ قانون اساسی تمامی موارد تحصیل اموال نامشروع رصد شده است و دولت را موظف به اعاده آن به خزانه نموده است.

ثانیا اگر دولت ها و قوه قضاییه تا به حال در این امر سستی کرده اند نمی‌توان با نگارش عجله ای یک قانون پرتناقض به این امر مقدس رسید .

ثالثا در ماده ای از این طرح آمده بود که دادستان به عنوان وارد و یا معترض ثالث هر وقت خواست می‌تواند حتی پرونده های مختومه را به جریان بیاندازد. آیا این امر غیرمشروع غیر منطقی و غیر قانونی نیست ؟

آیا به بهانه طرح‌های شعاری این‌چنینی به دنبال فراری دادن سرمایه ها هستند ؟

در ضمن چرا قوه قضاییه و دولت ضرورتی در ارائه لایحه در این خصوص ندیدند ؟!

سوال دیگر این است که آیا ارائه طرحی در برگیرنده مواردی از جمله مبارزه با تورم افسارگریخته یا بیکاری فلج کننده و یا فساد همه‌گیر واجب تر از این طرح نبود تا با همه توان جهت تصویب و اجرای آنها پا به میدان بگذارند ؟

جای تعجب دارد به جای اصلاح پارادوکس‌ها با تهدید نمایندگانی که با شجاعت درایت و کفایت خواستار مسکوت ماندن این طرح و حل پارادوکس‌های آشوب آفرین در کمیسیون داشتند؛ به دنبال نیل به اهداف خود برآمدند تا با بهره‌گیری از ابزار اختناق و با سردادن شعارهای غیرواقع به اهداف سیاسی خود برسند .

در هر حالتی و به هر شکلی باید با تحصیل مال نامشروع مقابله کرد و لعنت به آنهایی که در دارایی‌شان مال نامشروع وجود دارد و از سوی دیگر هدایت بر آنان که کماکان می‌خواهند مملکت را با شعار اداره کنند و صدایشان بلند است به بدترین شکلی که در قرآن آمده است .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اجتماعی - اینستاگرام- جهانبخش محبی نیا ، تاریخ انتشار------، کد خبر: ------ ، www.instagram.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین