پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۱۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
در حالی مدیران شرکت‌های صندوق بازنشستگی کشوری در سال گذشته حقوق‌های ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومانی دریافت کرده‌اند که دولت همواره در افزایش حقوق بازنشستگان، ادعای کسری بودجه می‌کند.
شعار سال : بر اساس افشاگری مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری، برخی از مدیران این صندوق در سال گذشته حقوق‌های حتی بالاتر از ۵۰ میلیون تومان هم دریافت کرده‌اند.
این در حالی است که سال گذشته به هنگام بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ در مجلس، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه مدعی بود که دولت سال آینده بودجه‌ای برای افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی کارمندان و بازنشستگان ندارد. نوبخت همچنین گفته بود که کسی در دولت بالاتر از ۱۰ میلیون تومان دریافتی ندارد.


حسن روحانی هم اواخر سال گذشته سخنان نوبخت را تکرار کرده و گفته بود: توان دولت برای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان بیش از ۲۰ درصد نبود.
اما با افشای حقوق‌های نجومی مدیران صندوق بازنشستگی کشوری مشخص شد که امکان افزایش بیشتر حقوق کارمندان و بازنشستگان وجود داشته اما پول‌ها به جیب مدیران دولتی رفته است.

شعار سال ،بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت مشرق نیوز،تاریخ انتشار: 9 تیرماه 1398،کدخبر:970556،www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
0
به خدا اینا بیت المال اینا حقوق کارگره اینا پول زحمت اون قشر زحمت کشه خدایا اخه این پولا خوردن نداره بالاخره باید یه جایی پس بدن خدا جای حق نشسته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین