پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۵۳۷
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۴
سخنگوی هیأت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: جلسه رسیدگی به پرونده‌های مطبوعاتی سایت طرفداری و روزنامه ایران و خبرگزاری ایسنا در شعبه ۶ دادگاه کیفری یک تهران به ریاست قاضی شقاقی برگزار شد.

شعارسال: احمد مؤمنی راد، گفت: در جلسه دادگاه مطبوعات در رسیدگی به پرونده مدیر مسؤول سایت "طرفداری" به اتهام نشر عرضه و انتشار و پخش آثار صدا و سیما بدون مجوز، مدیر مسئول این سایت با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد.

وی گفت: همچنین مدیر مسئول روزنامه ایران و مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی با اکثریت آرا مجرم شناخته نشدند.

هیئت منصفه و دادگاه مطبوعات پیش از این ایسنا را در پرونده شکایت ستاد اقامه نماز جمعه تبرئه کرده بودند اما با اعتراض شاکی به رأی صادره و رسیدگی به پرونده در دیوان عالی کشور، پرونده برای رسیدگی مجدد به دادگاه بدوی بازگشت. بر همین اساس، شعبه ۶ دادگاه کیفری یک تهران امروز تشکیل جلسه داد و هیئت منصفه باز هم ایسنا را در این رابطه مجرم تشخیص نداد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 9تیر1398 ، کدخبر: 98040904425: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین