پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۶۴۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
سخنگوی هیات منصفه مطبوعات گفت: جلسه رسیدگی به پرونده‌های نویسنده مطلب خبرگزاری موج، سایت خبری شهدای ایران و روزنامه قانون امروز (یکشنبه) ۱۴ مهرماه در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کاشانکی برگزار شد.

شعار سال: احمد مومنی راد این باره اظهار کرد: در جلسه امروز دادگاه به پروندهنویسنده مطلبی در خبرگزاری موج با اتهامات نشر اکاذیب و افترا رسیدگی شد که هیات منصفه مطبوعات متهم را به اتفاق آرا در هر دو عنوان اتهامی مجرم ندانست.

وی افزود: همچنین در جلسه امروز به پرونده مدیرمسئول سایت خبری شهدای ایران با اتهاماتنشر اکاذیب و افترا رسیدگی شد که هیات منصفه مطبوعات به اتفاق آرا متهم را در هر دو عنوانی اتهامی مجرم دانست و نیز بااکثریت آرا مدیرمسئول این سایت را مستحق تخفیف تشخیص داد.

مومنی راد تصریح کرد: قرار بود به پروندهمدیرمسئول روزنامه قانون با اتهام نشر مطالب خلاف واقع رسیدگی شود که باتوجه به رضایت شاکیان، دادگاه ختم جلسه را اعلام کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت عصرایران، تاریخ 14 مهر 98، کد مطلب: 692376: www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین