پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۳۵۶
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات گفت: امروز (یکشنبه ۱۲ بهمن ماه) در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی به دو پرونده سیاسی و مطبوعاتی رسیدگی شد.
شعار سال: سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات گفت: امروز (یکشنبه ۱۲ بهمن ماه) در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی به دو پرونده سیاسی و مطبوعاتی رسیدگی شد.

احمد مومنی‌راد در این باره اظهار کرد: در جلسه امروز دادگاه به پرونده مدیرمسئول روزنامه ایران به اتهام نشر مطالب خلاف واقع رسیدگی شد که پس از رسیدگی به آن، هیات منصفه با اکثریت آرا متهم را مجرم دانست و با اکثریت ارا متهم را مستحق تخفیف ندانست.

وی افزود: همچنین در جلسه امروز به پرونده محمدعلی وکیلی، مدیرمسول روزنامه ابتکار که چهارمین پرونده جرم سیاسی به شمار می‌رود به اتهام نشر اکاذیب به قصد اصلاح امور کشور رسیدگی شد که هیات منصفه جرایم سیاسی به اتفاق آرا متهم را در اتهام فوق‌الذکر مجرم ندانست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده‌بان ایران، تاریخ انتشار ۱۲ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: 101033، www.didbaniran.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین