پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۷۲۳
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶
این دیپلمات ارشد آلمانی در ماه مارس گذشته به اتهام دخالت در امور داخلی ونزوئلا از طریق حمایت از خوآن گوایدو, رهبر مخالفان, از ونزوئلا اخراج شده بود.

شعارسال: این دیپلمات ارشد آلمانی در ماه مارس گذشته به اتهام دخالت در امور داخلی ونزوئلا از طریق حمایت از خوآن گوایدو, رهبر مخالفان, از ونزوئلا اخراج شده بود.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت ونزوئلا از بازگشت سفیر آلمان به کاراکاس خبر داد.

وی در ماه مارس (اسفند 1397-فروردین 1398) به اتهام دخالت در امور داخلی ونزوئلا از این کشور اخراج شده بود.

این دیپلمات ارشد آلمانی در ماه مارس گذشته به اتهام دخالت در امور داخلی ونزوئلا از طریق حمایت از خوآن گوایدو, رهبر مخالفان, از ونزوئلا اخراج شده بود.

وزارت امور خارجه ونزوئلا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد :« در جریان یک نشست دو جانبه میان کاراکاس و برلین, مقرر شد روابط دیپلماتیک عادی سازی شود».

رییس جمهور ونزوئلا تصمیم گرفت که دانیل کرینر (Daniel Kriener), سفیر آلمان در کاراکاس, دیگر عنصر نامطلوب تلقی نشود. دولت آلمان نیز تصمیم به بازگشت او به کاراکس گرفت.

سفیر آلمان پیش از اخراج, به همراه سفرای 12 کشور دیگر غربی و آمریکای لاتین برای استقبال از خوآن گوایدو که از سفری خارجی باز می گشت به فرودگاه کاراکاس رفته بود.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ،تاریخ انتشار: 10 تیر1398،کدخبر:2464808 ،www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین