پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۹۹۶
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۷
سه قانونگذار مخالف دولت ونزوئلا در پی اعلام لغو مصونیت قضایی آنها به سفارتخانه‌های خارجی در پایتخت این کشور پناهنده شده‌اند. ایتالیا تایید کرد، آمریکو دگراتزیا، قانونگذار مخالف دولت ونزوئلا که ایتالیایی تبار است بعد از آنکه مجلس موسسان این کشور اقدام به لغو مصونیت قضایی او و چند تن دیگر از قانونگذاران مخالف در مجلس ملی ونزوئلا کرد، به ساختمان سفارت ایتالیا در شهر کاراکاس وارد شده است.

شعارسال: سه قانونگذار مخالف دولت ونزوئلا در پی اعلام لغو مصونیت قضایی آنها به سفارتخانه‌های خارجی در پایتخت این کشور پناهنده شده‌اند. ایتالیا تایید کرد، آمریکو دگراتزیا، قانونگذار مخالف دولت ونزوئلا که ایتالیایی تبار است بعد از آنکه مجلس موسسان این کشور اقدام به لغو مصونیت قضایی او و چند تن دیگر از قانونگذاران مخالف در مجلس ملی ونزوئلا کرد، به ساختمان سفارت ایتالیا در شهر کاراکاس وارد شده است.

فرار سه قانونگذار مخالفت دولت ونزوئلا به سفارتخانه‌های خارجی در کاراکاسسه قانونگذار مخالف دولت ونزوئلا در پی اعلام لغو مصونیت قضایی آنها به سفارتخانه‌های خارجی در پایتخت این کشور پناهنده شده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ایتالیا تایید کرد، آمریکو دگراتزیا، قانونگذار مخالف دولت ونزوئلا که ایتالیایی تبار است بعد از آنکه مجلس موسسان این کشور اقدام به لغو مصونیت قضایی او و چند تن دیگر از قانونگذاران مخالف در مجلس ملی ونزوئلا کرد، به ساختمان سفارت ایتالیا در شهر کاراکاس وارد شده است.

وزارت امور خارجه ایتالیا در بیانیه ای اعلام کرد: یک نماینده مجلس ملی ونزوئلا به نام آمریکو دگراتزیا که تبار ایتالیایی دارد در اقامتگاه سفیر ایتالیا در ونزوئلا پذیرفته شد.

این وزارتخانه تصریح کرد، فرآیندی قضایی علیه دگراتزیا به جریان افتاده است.

در بیانیه وزارت امور خارجه ایتالیا عنوان شد: سفارت ایتالیا کاملا مطابق با کنوانسیونهای دیپلماتیک عمل خواهد کرد.

دگراتزیا در پستی در توئیتر از دولت ایتالیا تشکر کرد.

از سوی دیگر به گزارش بی.بی.سی، دو نماینده دیگر پارلمان ونزوئلا نیز به سفارتخانه های خارجی در شهر کاراکاس پناهنده شده‌اند و در همین راستا یک تن دیگر نیز به سفارت ایتالیا رفته و نفر سوم هم به سفارتخانه آرژانتین پناهنده شده است.

این نمایندگان از جمله ده نماینده ای هستند که در اوایل هفته جاری دادگاه عالی ونزوئلا مصونیت پارلمانی آن ها را لغو کرد.

براساس حکم دادگاه عالی، این نمایندگان به اتهام خیانت، ایجاد اغتشاش و توطئه هدف تحقیقات قضایی قرار گرفته‌اند.

چندی پیش نیز گزارش شد ادگار زامبرانو، معاون خوآن گوآیدو، رهبر مخالفان دولت ونزوئلا نیز دستگیر شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 20اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 476140،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین