پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۹۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
غلامرضا شریعتی عصر سه‌شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با ریزگردها، اظهار کرد: برای تعمیر و تکمیل و احداث کانال‌های سیلاب بر نیاز به تأمین اعتبار داریم. وی همچنین گفت: سال آبی پیش رو نیز در خوزستان پربارش پیش‌بینی شده است و از هم‌اکنون باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.
شعار سال: استاندار خوزستان گفت: سال آبی پیش رو نیز در خوزستان پربارش پیش‌بینی شده است و از هم‌اکنون باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.
سال آبی پیش رو پربارش پیش‌بینی شده است
 غلامرضا شریعتی عصر سه‌شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با ریزگردها، اظهار کرد: برای تعمیر و تکمیل و احداث کانال‌های سیلاب بر نیاز به تأمین اعتبار داریم.

وی با بیان این پیش‌بینی شده است که سال پیش رو سال پربارشی باشد، افزود: اگر این کانال‌ها ساماندهی شوند به کانال‌های ریز گرد منتهی شده و در مواقع سیلاب بخشی از آن را منتقل می‌کنند. در مواقع خشکسالی می‌توانند آب را به کانون‌های ریزگرد منتقل کرده و موجب رطوبت و سبزینگی خاک شوند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه متولی کانال اصلی ریزگرد باید به سرعت مشخص شود، یادآور شد: البته این امر، بار مسئولیت را از دوش شرکت جهاد نصر برای ادامه کانال و احداث کانال‌های فرعی برای رساندن آب به تالاب شریفیه، کم نمی‌کند.

شریعتی گفت: بیش از ۷۵ درصد سبزینگی در کانون‌های ریزگرد داریم که باید حفاظت شود و طرحی برای شورورزی شرکت توسعه نیشکر در کانون شماره یک ریزگرد داریم که بر اساس آن از محل مدیریت ساقه‌های نیشکر به سمت کشت‌های مقاوم برویم.

وی ادامه داد: در سال ۹۵ شدت گردوغبار به حدی بود که به تأسیسات برق استان آسیب جدی وارد و بحران فراگیر شد و باید یک سری اقدامات ضربتی برای کنترل شرایط انجام می‌شد.

استاندار خوزستان بیان کرد: با اعتبار قابل‌ملاحظه‌ای سیستم برق استان بازسازی و به پایداری رسید که جزو خدمات بی‌نظیر دولت در خوزستان است و این روند ادامه دارد.

وی بیان کرد: مرکز تحقیقات مراتع و جنگل‌های کشور ظرف چند سال اخیر مطالعات گسترده‌ای انجام و قول داده که در یک ماه اخیر نتایج را اعلام کنند که پس از بررسی، تکمیل‌شده و نقشه راه برای کار می‌شود تا بتوانیم با ارائه این مطالعات، اعتبار لازم را دریافت کنیم.

شریعتی افزود: تجهیز بیمارستان‌ها، پایداری سیستم آب و فاضلاب، تجهیز سیستم هواشناسی و فرودگاه اهواز همگی از اقدامات دولت در استان بوده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:11تیر1398،کد خبر:4656439،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
0
0
حالا خوبه این همه بارش داشتیم پربارشم گزارش شده و سیل و مصیبت هاش رو هم به همراه داشته ولی باز ما با کمبود آب در تابستان رو به رو هستیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین