پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۹۴۲
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
وزیر جهاد کشاورزی و هیأت همراه، در ادامه حضور در استان خوزستان، از روند اجرایی عملیات طرح مهار کانون ریزگردهای داخلی خوزستان در دو منطقه واقع در غرب و شرق شهر اهواز بازدید کردند.

شعار سال: حجتی و همراهانش از روند اجرایی عملیات طرح مهار کانون ریزگرد های داخلی خوزستان در دو منطقه واقع در غرب و شرق اهواز دیدن نمودند.

وزیر جهاد کشاورزی در بخشی از این بازدید، در جریان آخرین وضعیت آب گیری هور منصوره، نهال کاری های انجام شده در نقاط کانونی ریزگردها و کانال احداثی به طول ۶۰ کیلومتر و دبی ۲۰ متر مکعب بر ثانیه که با هدف تامین آب نهالکاری منابع طبیعی و مرطوب سازی هور در شرق اهواز احداث و به بهره برداری رسیده قرار گرفت.

حجتی در ادامه برای بررسی آخرین وضعیت طغیان آب رودخانه کارون در مناطق جنوب شرقی شهر اهواز از اراضی کشاورزی، بندها و کانال های آب واقع در شهرستان کارون نیز دیدن کرد.

در پایان، از هور منصوره بازدید شد که این اکوسیستم در حال حاضر بسیار پویا و زنده بوده و پرندگان بومی و مهاجر فراوانی در آن حضور دارند. بدیهی است این تنوع زیستی بالا شاخص کیفی برای هور منصوره قلمداد می گردد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 22 فروردین 98، کد مطلب: 749528: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین