پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۲۱۸۰۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۸
مرکز سنجش آموزش پزشکی طی اطلاعیه‌ای دستورالعمل اجرایی آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی اندودانتیکس سال ۹۸ را منتشر کرد.

شعارسال: مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی اطلاعیه‌ای دستورالعمل آزمون شفاهی بورد رشته اندودانتیکس سال ۹۸ را منتشر کرد. بنابر اعلام دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی و براساس مصوبه هیئت بورد، امسال امتحان شفاهی بورد رشته اندودانتیکس شامل دو قسمت «امتحان اسلاید» و «ارائه کیس» است.

طبق این اطلاعیه، برای کسب نمره مستندات پژوهشی ارائه پرینت مقالات (word یا Pdf) تایید شده مجلات معتبر الزامی است و باید ضمیمه شود. مقالاتی که در مجلات بلک لیست چاپ شده باشند پذیرفته نمی‌شوند. Index مجله‌ای که مقاله پذیرفته شده یا چاپ شده است پرینت گرفته و ضمیمه شود و تعداد نویسندگان و نام آن‌ها مشخص باشد.

داوطلبان شرکت در آزمون بورد تخصصی می‌بایستی ٣ کیس که در طی دوره تخصصی خود درمان کردند، هنگام شرکت در امتحان شفاهی بورد ارائه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات و نحوه ارائه موارد خواسته شده، داوطلبان می‌توانند اطلاعیه فوق را از اینجا دانلود و مشاهده کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 12تیر1398 ، کدخبر: 775228: snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پرطرفدارترین