پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۲۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تأسیس استان جدید در دستور کار دولت نیست و در این زمینه تاکنون موضوعی مطرح نشده است.
شعار  سال:معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تأسیس استان جدید در دستور کار دولت نیست و در این زمینه تاکنون موضوعی مطرح نشده است.
تأسیس استان جدید در دستور کار دولت نیست
 جمال عرف بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح شهرستان اصلاندوز اظهار داشت: بررسی ارتقای مناطق مختلف برای ما جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه درصدد هستیم تا در امر ارتقای زمینه‌های تاریخی و سیاسی به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به این‌که امسال تأسیس استان جدید در دستور کار دولت نیست و در این زمینه تاکنون موضوعی مطرح نشده است بیان کرد: در شبکه‌های مجازی بحث ایجاد استان جدید مطرح می‌شود در حالی که حداقل برای امسال چنین برنامه‌ای در دستور کار نیست ولی در بحث انتزاع و ارتقا اقداماتی انجام خواهیم داد.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: انجام چنین اقداماتی بدون برنامه‌های غیرکارشناسانه عملاً ممکن نیست و به همین دلیل در این زمینه باید برنامه‌ریزی‌های لازم مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در توسعه استان‌ها و شهرستان‌های کشور دست یابیم.

عرف تصریح کرد: برگزاری انتخاباتی سالم، امن و باشکوه یک اولویت مهم و اساسی برای ما است و در این زمینه رأی مردم به‌عنوان امانت در اختیار مجریان انتخابات قرار می‌گیرد که به همین منظور انتظار می‌رود نهایت حساسیت و دقت را به‌کار گیرند تا ما در انجام وظایف و مسئولیت خود به‌شکل مناسب عمل کنیم.

وی ضمن تبریک به‌مناسبت شهرستان شدن اصلاندوز به مردم این منطقه بیان کرد: اشتیاق و شعف مردم اصلاندوز عاملی اساسی و مهم است و با توجه به این‌که اردبیل و شهرستان اصلاندوز در پیشانی روابط ما با کشور دوست و همسایه جمهوری آذربایجان است منتظر اتفاقات خوبی هستیم.

گفتنی است با حضور معاون وزیر کشور، استاندار اردبیل و نماینده مردم شهرستان‌های بیله‌سوار، پارس‌آباد و اصلاندوز در مجلس کلنگ احداث 7 پروژه خدماتی و عمرانی در اصلاندوز به زمین زده شد که در مجموع برای تکمیل این پروژه‌ها که شامل ساختمان فرمانداری اصلاندوز، 3 باب مدرسه و  آبرسانی است مبلغ 38 میلیارد تومان هزینه می‌شود.

شعار  سال،بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:13تیر1398،کدخبر:2046661،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین