پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۳۹۴
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
دکتر اولیا میرلاشاری معاون مدیرکل و رئیس اداره دامپزشکی چابهار گفت: روزانه به طور میانگین حدود ۱۰۰ دستگاه تریلی ذرت تراریخته دامی را از بندر چابهار به نقاط مختلف کشور حمل می‌کنند .
شعار سال:معاون مدیرکل و رئیس اداره دامپزشکی چابهار گفت: روزانه به طور میانگین حدود ۱۰۰ دستگاه تریلی ذرت تراریخته دامی را از بندر چابهار به نقاط مختلف کشور حمل می‌کنند  .
روزانه حدود ۱۰۰ تریلی ذرت تراریخته دامی از بندر چابهار به نقاط مختلف کشور حمل می‌شود
«دکتر اولیا میرلاشاری» معاون مدیرکل و رئیس اداره  دامپزشکی  چابهار گفت: روزانه به طور میانگین حدود ۱۰۰ دستگاه تریلی  ذرت تراریخته دامی  را از بندر چابهار به نقاط مختلف کشور حمل می‌کنند بطوریکه تاکنون بیش از ۴۴ هزار و ۳۰۰ تن ذرت را از بندر شهید بهشتی حمل کرده‌اند.

اولیا میرلاشاری اظهار داشت: نظارت بهداشتی دامپزشکی از زمان ورود محموله ذرت تراریخته دامی از مبدا برزیل به بندرچابهار به خوبی انجام می‌شود و این محموله‌ها پس از تخلیه در  بندر شهید بهشتی چابهار  و صدور گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای به اقصی نقاط کشور و استان سیستان و بلوچستان حمل می‌شود.

وی افزود: کارشناسان اداره دامپزشکی چابهار از زمان تخلیه محموله ذرت تراریخته نظارت کامل بهداشتی بر روند تخلیه، انبار، انجام نمونه‌برداری و آزمایش‌های کنترل کیفی، میکروبی و شیمیایی دارند و پس از حصول اطمینان از سلامت آن‌ها گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای حمل محموله به اقصی نقاط کشور را صادر می‌کنند.

وی بیان کرد: بندر چابهار با ظرفیت هشت و نیم میلیون تن تخلیه و بارگیری سالانه نقش مهمی در تامین کالای اساسی دارد و باید از ظرفیت این بندر به خوبی استفاده شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر،تاریخ انتشار:14تیر1398،کدخبر:hakimemehr.ir،50236



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین