پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۶۴
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸
وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضای از روند اماده سازی کاروان های ایران برای بازیهای المپیک و پارالمپیک گفت : خوشبختانه روحیه بالایی در قهرمانان ایران وجود دارد و امیدوار به کسب نتایج درخشان هستیم

شعارسال: به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نود و نهمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان به ریاست محمود گودرزی تشکیل شد. وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از روند اماده سازی کاروان های ایران برای بازیهای المپیک و پارالمپیک گفت: خوشبختانه روحیه بالایی در قهرمانان ایران وجود دارد و امیدوار به کسب نتایج درخشان هستیم.

گودرزی گفت: 61 سهمیه برای بازیهای المپیک کسب شده و 102 سهمیه هم برای بازیهای پارالمپیک داریم و هدف تمامی بخش های مدیریتی در ستاد و استان تا زمان آغاز بازیها در حین مسابقات کاروان های ایران در بازیهای ریو حمایت و همراهی و تامین نیازهای اردوها و قهرمانان است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: معاونین مانند گذشته مرتبا بازدید های خود را از اردوها و تمرینات تیم های المپیکی ادامه دهند و روسای فدراسیون ها با اطلاع رسانی و حضور به موقع در رسانه ها مردم را در جریان روند کار قرار دهند.

گودرزی در بخش دیگری از نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان از تصویب لایحه سازمان نظام تخصصی ورزش در دولت تدبیر وامید یاد کرد و گفت: از جمله اقدمات موثرو راهبردی ورزش کشور ایجاد و حرکت این سازمان خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: این لایحه بعد از تصویب در دولت به در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی بررسی شده، سپس به صحن مجلس ارائه می شود و اگر رأی بیاورد به شورای نگهبان و سپس به عنوان قانون به دولت ابلاغ می شود و امیدوارم تا پایان دولت یازدهم شاهد تصویب تمام مراحل آن باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 19تیر1395، کدخبر: 13950419001261: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین