پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۲۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
استاندار یزد در آیین آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پارک طبیعی مرکز و جنوب ایران به وسعت هزار و ۲۰۰ هکتار، با بیان اینکه سرانه فضای سبز استان بسیار پایین است، بیان داشت: با توجه به حضور گردشگران داخلی و خارجی در مرکز استان، وجود یک مرکز تفریحی بزرگ ضروری است.

شعار سال: محمدعلی طالبی استاندار یزد در مراسم آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پارک طبیعی مرکز و جنوب ایران گفت: روزی که به عنوان استاندار یزد منصوب شدم، معتقد بودم در دشوارترین، سخت ترین ‌و بدترین شرایط استان، مسئولیت استانداری را عهده‌دار شده‌ام اما اکنون اتفاقات خوبی برای استان یزد درحال رخ دادن است.

"‌محمدعلی طالبی" ‌ادامه داد: برای این روزها که در عین سختی، اتفاقات خوبی برای یزد رقم خورده، شاکر خداوند متعال ‌و قدردان همدلی‌های مردم هستیم و یکی از این اتفاقات خوب و کارهای مهم، آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین پارک طبیعی کشور در استان یزد است.

وی افزود: همه برای ساخت پروژه ای در استان قدم برداشته اند که در سال‌های آینده مردم قضاوت خواهند کرد که چه اقدام بسیار ارزشمندی انجام شده تا بخشی از کمبود مکان‌های تفریحی، تفرجگاهی، ‌فضای سبز و پارک در استان جبران شود.

"طالبی" با بیان اینکه سرانه فضای سبز استان بسیار پایین و به ویژه در مرکز استان با توجه به جمعیت بالای یزد خیلی کم است، خاطرنشان کرد: با توجه به حضور گردشگران داخلی و خارجی در مرکز استان، وجود یک مرکز تفریحی بزرگ ضروری است.

استاندار یزد گفت: ایجاد این پارک با توجه به اینکه در نزدیکی مرکز استان و در جوار شهرستان‌های تفت و اشکذر قرار دارد، می‌تواند کمک بزرگی در جهت رفع نیازهای مردم منطقه باشد.

وی ادامه داد: پارک طبیعی یادشده از جمله پروژه های بزرگ مشارکتی میان شورای اسلامی شهر، شهرداری ‌و مؤسسه غیرانتفاعی کوثر یزد است و این مؤسسه مسئولیت ‌اجتماعی خود را در قبال شهروندان به خوبی ایفا کرده و به زودی کاریزلند به نگین سبز یزد تبدیل می شود.

عالی ترین مقام اجرایی استان افزود: این مجموعه باید به گونه‌ای طراحی و اجرا شود که مشارکت مردم را نیز به دنبال داشته باشد و اگر قرار است عملیات اجرایی آن مرحله به مرحله انجام شود، باید امکاناتی که در هر مرحله فراهم می‌شود در اختیار شهروندان قرار گیرد.

"طالبی" در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم مجموعه یاد شده مورد توجه گردشگران در استان قرار گیرد و چون نگینی در مرکز کشور بدرخشد زیرا نمونه این پارک در ایران بسیار کم و در استان بی‌نظیر است.

مدیرعامل موسسه کوثر نیز در این مراسم گفت: این پارک در سه فاز طراحی می‌شود و نخستین پارک مرکز و جنوب ایران به لحاظ وسعت است.

"غلامرضا پورفلاح" بیان کرد: این پارک با سه شهرستان اشکذر، تفت و یزد ارتباط دارد و با مشارکت شهرداری یزد احداث می‌شود،‌ برای طراحی پارک ۲۰ شرکت از سراسر کشور اعلام آمادگی کرده اند که امیدواریم با انجام مطالعات کارشناسی و جدی‌تر، در آینده‌ای نزدیک شاهد راه‌اندازی پارکی در خور استان یزد باشیم.

پورفلاح خاطرنشان کرد: آب مورد نیاز این مجموعه از پسآب تصفیه‌خانه فاضلاب یزد تامین می شود و سیستم قطره‌ای برای آبیاری فضای سبز این مجموعه هزار و ۲۰۰ هکتاری در نظر گرفته شده است.

گفتنی است در این مراسم توسط استاندار یزد یک اصله نهال در بزرگ‌ترین پارک طبیعی مرکز و جنوب کشور غرس شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 17 تیر 98، کد مطلب: 867635: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
0
توسعه گردشگری باید صورت بگیره باید صنعت گردشگری رونق پیدا کنه سرمایه گذاری ها صورت بگیره تا گردشگر بیاد و جذب گردشگر آسون تر بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین