پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۳۴۹
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
سیدعزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صداوسیما نسبت به رفتار غیرحرفه‌ای و غیرتخصصی دولتی‌ها در ماجرای پخش «سریال گاندو» و ایجاد محدودیت‌های مالی واکنش نشان داد.
شعار سال:رئیس اسبق سازمان صداوسیما نسبت به رفتار غیرحرفه‌ای و غیرتخصصی دولتی‌ها در ماجرای پخش «سریال گاندو» و ایجاد محدودیت‌های مالی واکنش نشان داد.
همکاران دولتی، ویدئو چک را کنار بگذارید
 سیدعزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صداوسیما و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به حاشیه‌های پیش‌آمده برای رسانه‌ملی به خاطر پخش سریال تلویزیونی «گاندو» نوشت: گاندو ترسیم دو دیدگاه متفاوت نسبت به مسئله نفوذ است. برجسته‌سازی این دو تفکر، لازمه هویت نمایشی و دراماتیک سریال است.
همکاران دولتی، ویدئو چک را کنار بگذارید
وی همچنین درخواست کرد تا دولتی‌ها به روح پیام این سریال تلویزیونی توجه کنند؛ در ادامه نوشت: همکاران دولتی، "ویدئو چک" را کنار بگذارند و به روح پیام توجه کنند. این دو نگاه، کم و بیش در درون همه نهادهای کشور به چشم می‌خورد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:27تیر1398،کدخبر:2057056،www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین