پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۶۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
هدایت‌الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس از تحویل آب به نیروگاه‌ها به جای گازوئیل و دزدی گازوئیل در زمان تحویل به نیروگاه‌ها انتقاد کرد و خواستار افزایش نظارت مجلس شد.
شعار سال:عضو کمیسیون انرژی مجلس از تحویل آب به نیروگاه‌ها به جای گازوئیل و دزدی گازوئیل در زمان تحویل به نیروگاه‌ها انتقاد کرد و خواستار افزایش نظارت مجلس شد.
تحویل آب به جای گازوئیل به نیروگاه‌ها
 هدایت‌الله خادمی درخصوص انتقاد وزیر نفت مبنی بر تحویل رایگان گازوئیل به نیروگاه‌ها، گفت: روزانه اگر یک کامیون حاملِ گازوئیل وارد نیروگاه‌ها شده اما به جای  گازوئیل آب به مخزن تحویل داده ‌شود هیچ کس با خبر نمی‌شود.

روزانه اگر یک کامیون حامل گازوئیل وارد نیروگاه‌ها شده اما به جای  گازوئیل آب به مخزن تحویل داده ‌شود هیچ کس با خبر نمی‌شود. یک‌ کامیون با ظرفیت روزانه ۳۰ هزار لیتر سالانه ۱۱ میلیون لیتر می‌شود که اگر هر لیتر گازوئیل را ۱۰۰۰ تومان در نظر بگیریم، در سال ۱۱ میلیارد تومان سود کرده است

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بودجه در دولت تفکیک شده نیست به نوعی مدام از این جیب به آن جیب می‌شود و دقیقا به همین دلیل مسائلی مانند راندمان کیفیت در کار، کاهش هزینه‌ها و... معنی ندارد، بنابراین وزارت نیرو می‌گوید؛ گازوئیل را مجانی دریافت می‌کنیم اما در مقابل نیز برق و آب را رایگان به وزارت نفت می‌دهیم، لذا این تناقض‌ها مانع از شفافیت موضوعات و پیگیری توام با حساب و کتاب می‌شود لذا مزیت اقتصادی و کارایی در تمامی کارها پایین است.

تحویل آب به مخزن نیروگاه‌ها به جای گازوئیل

وی با نگاه فنی به مسئله تحویل آب به مخزن نیروگاه‌ها به جای گازوئیل، توضیح داد: اگر آب با گازوئیل یا هر سوخت دیگری قاطی شود عملیات احتراق به خوبی انجام نخواهد شد، در نتیجه راندمان بالا نمی‌رود و تجهیزات فرسوده می‌شوند.

خادمی با اشاره به دزدی گازوئیل در زمان تحویل به نیروگاه‌ها، تاکید کرد: مجلس و دولت باید نظارت خود را بیشتر کنند چراکه تخلفات مالی و اقتصادی افزایش یافته و این افزایش نظارت بیشتر و کاربردی‌تری را می‌طلبد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس از حوزه فرآورده‌های نفتی و فروش آن به‌عنوان نخستین زمینه بروز فساد یاد کرد و گفت: امکان فساد هزاران میلیارد تومان در این بخش اعم از قاچاق و دریافت فرآورده وجود دارد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان ،تاریخ انتشار:29 تیر1398،کدخبر:۲۱۴۲۰،eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
این دیگه کم داشتیم دزدی گازوئیل
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین