پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۶۹۰
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷
خبرهای ضد و نقیضی درباره سکته مغزی حمید بقایی معاون اجرایی محمود احمدی نژاد رییس جمهوری سابق که از مدتی قبل به جرم اختلاس و مفاسد مالی در حبس بسر می برد امروز شنبه در آخرین روز مرخصی چند روزه اش در برخی رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد که تاکنون هیچ مقام رسمی عارضه مغزی او در زندان را تایید نکرد.
شعار سال:  خبرهای ضد و نقیضی درباره سکته مغزی حمید بقایی معاون اجرایی محمود احمدی نژاد رییس جمهوری سابق که از مدتی قبل به جرم اختلاس و مفاسد مالی در حبس بسر می برد امروز شنبه در آخرین روز مرخصی چند روزه اش در برخی رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد که تاکنون هیچ مقام رسمی عارضه مغزی او در زندان را تایید نکرد.

در این ارتباط یک منبع آگاه در سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گفته است خبر سکته مغزی حمید بقایی در زندان صحت ندارد ولی همه درصدد کسب اطلاع بیشتر در این زمینه هستند.

وی در عین حال می گوید اینکه این عارضه در خارج از زندان برای او رخ داده باشد را تایید یا رد نمی کند چرا که اگر چنین اتفاقی افتاده باشد در خارج از زندان است و اطلاعی در این باره ندارد.
اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها نیز درباره انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر سکته مغزی حمید بقایی گفته است طبق بررسی‌های صورت گرفته، بقایی از شنبه هفته گذشته در مرخصی هشت روزه به سر می‌برد و امروز نیز اخرین روز مرخصی او است و با پایان یافتن مرخصی از فردا باید خود را به زندان معرفی کند.

وی با تاکید بر اینکه بقایی باید خود را فردا (یکشنبه) ۳۰ تیر به زندان معرفی کند خاطر نشان کرده است اگر در خارج از زندان هم برای وی اتفاقی افتاده باشد، ما اطلاعی نداریم و اگر  او در موعد مقرر خود را به زندان معرفی نکند، علت را پیگیری می‌کنیم.

برخی رسانه ها از صبح امروز اخبار ضد و نقیض و تایید نشده ای را درباره وضعیت جسمانی بقایی منتشر کردند و نوشتند که معاون اجرایی محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم در زندان دچار سکته مغزی شده است و به نقل از مهران عبدالله‌پور وکیل مدافع بقایی افزودند بقایی که از هفته پیش به مرخصی آمد با بررسی های پزشکی  متوجه شدیم که ایشان سکته مغزی کرده است.

بنابر ادعای وکیل بقایی با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که وی تقریباً ۲۰ روز قبل در زندان دچار این عارضه شده بود ولی تا زمانی که تصویب شود او به مرخصی بیاید، ۱۵ روز طول کشید.

او مدعی است بنا به نظر پزشکان به خاطر کمبود مواد ضروری بدن از جمله ویتامین و پروتئین چنین عارضه جسمانی برای او روی داده است.

حمید بقایی 50 ساله متولد همدان در دولت نهم و دهم محمود احمدی نژاد مسئولیت های مختلفی داشته که مهمترین آنها دبیری شورای عالی مناطق آزاد،‌معاون رییس جمهوری و ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگردی و نیز معاونت اجرایی رییس جمهور احمدی نژاد بوده است که پس از پایان دولت احمدی نژاد به جرم اختلاس ، سو استفاده های مالی ،‌تصرف غیرقانونی اموال و وجوه دولتی و  غیره به چندین سال حبس ، جزای نقدی و شلاق محکوم شده است. 


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:29 تیر1398،کدخبر:83403171،www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین