پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۱۹۶۷
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
«دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور در سفر خود به ارومیه با «دکتر محمد مهدی شهریاری» استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد.

شعارسال :«دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور در سفر خود به ارومیهبا «دکتر محمد مهدی شهریاری» استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، در این دیدار ریاست سازمان دامپزشکی کشور ضمن قدردانی از حمایت های استاندار از اداره کل دامپرشکی استان گزارشی از بازدید انجام شده از کارخانه واکسن سازی تب برفکی روناک در شهرستان مهاباد ارائه نمود .

در این دیدار با توجه به تزانزیت 20 هزار راس دام از طریق مرز بازرگان به کشورهای حاشیه خلیج فارس و حمایت های استاندار آذربایجان غربی درجهت تامین و آماده سازی محلی جهت قرنطینه و استراحت دام های وارداتی در مرز بازرگان طبق ضوابط سازمان دامپزشکی کشوربحث و گفتگو شد و مقرر گردید از ظرفیت های موجود منطقه آزاد ماکو در پرورش دامهای داشتی و مولد استفاده گردد.

رییس سازمان دامپزشکی کشور در این دیدار با اشاره به سه حوزه دام، طیور آبزیانکه از الویت های بسیار مهم در حوزه سازمان دامپزشکی کشور می باشد گفت: با توجه به شرایط مطلوب در تامین واکسن، دارو و مواد بیولوژیک در حوزه مبارزه و کنترل بابیماریها دامی در کشور با کاهش ۳۰ تا ۷۵ درصدی در بیماری های دام و طیور و آبزیان شاهد هستیم کهنشان دهنده کنترل گسترده و اقدامات پیشگیرانه موثر سازمان دامپزشکی است و خواستار حمایت های بیش از بیش استاندار از مجموعه دامپزشکی استان آذربایجان غربی شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت حکیم مهر ،تاریخ انتشار29 تیر 98،کدخبر: 50616 ،www. hakimemehr.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین