پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۰۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
مدیران باشگاه پرسپولیس در برابر برانکو ایوانکوویچ عقب‌نشینی کرده‌اند و در شرایطی که قصد داشتند همانند او به فیفا شکایت کنند اما از این کار صرف‌نظر کردند.
شعار سال : مدیران باشگاه پرسپولیس در پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ اهمال کردند تا این مربی موفق که هفت جام قهرمانی برای تیم فوتبال این باشگاه کسب کرده بود باوجود آنکه قرارداد مشروطی برای فصل بعد داشت قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند و با باشگاه الاهلی عربستان به توافق برسد.

پس از جدایی برانکو که اعتراض شدید هواداران پرسپولیس را به همراه داشت و باعث اعتصاب چندروزه آن‌ها شد، مدیران پرسپولیس اعلام کردند از سرمربی اسبق تیمشان شکایت می‌کنند و از باشگاه الاهلی به خاطر مذاکره با برانکو در زمانی که با پرسپولیس قرارداد داشته شکایت می‌کند. چند روز بعد وکیل برانکو در تهران و ترکیه با مدیران پرسپولیس جلساتی را برگزار کرد اما توافقی حاصل نشد.

مدیران باشگاه پرسپولیس حاضر نشدند مطالبات برانکو را که شامل بخشی از قرارداد فصل گذشته و پاداش قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپر جام بود را پرداخت کنند تا این مربی در شکایتی که علیه باشگاه پرسپولیس تنظیم کرد بابت فصل آینده هم تقاضای غرامت کند و در مصاحبه‌ای خطاب به گابریل کالدرون به سرمربی آرژانتینی پرسپولیس اخطار دهد که از حالا آماده شکایت از این باشگاه باشد.

اعضای هیئت مدیره پرسپولیس پس‌ازاین اقدامات برانکو اعلام کردند متعاقباً از این مربی شکایت می‌کنند چراکه او حق نداشته باوجود داشتن قرارداد با این باشگاه سر از الاهلی عربستان دربیاورد اما مراحل تنظیم این شکایت مسکوت ماند چون مدیران سرخ‌پوش به این نتیجه رسیدند دلایل کافی برای شکایت از برانکو موجود نیست و بهتر است منتظر بمانند تا نامه شکایت برانکو از سوی فیفا به دست باشگاه برسد.

جلسه این هفته هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که همانند هفته‌های گذشته به نظر می‌رسید شنبه برگزار می‌شود به دلیل حضور ایرج عرب مدیرعامل باشگاه به تعویق افتاده است. اعضای هیئت مدیره قصد دارند در این جلسه درباره چند موضوع صحبت کنند که مهم‌ترین مسئله شکایت برانکو از پرسپولیس است. آن‌ها می‌خواهند راهکاری پیدا کنند تا پرونده مهمی برایشان ایجاد نشود. مدیران پرسپولیس به این نتیجه رسیدند که باید هر چه زودتر راه‌حلی پیدا کنند که ماجرای سرمربی اسبق تیمشان فیصله پیدا کند.

اعضای هیئت مدیره پرسپولیس به‌خوبی می‌دانند که علت اصلی جدایی برانکو مطالبات معوقه‌ای بود که برای پرداخت آن‌ها اقدام عاجلی صورت نگرفت و وعده و وعید برای سرمربی موفقی چون برانکو خواسته‌های او را تأمین نمی‌کرد.

سایت شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری انا، تاریخ انتشار: 30تیر1398 ، کدخبر: 405982: www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
0
خدا بگم این مدیران نالایق و چیکار کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین